Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '17

 
Kategori
Şiir
 

Tek Şahidim

             Yanlızlık şarkısı dinlerken,

              Elim de bir fincan çayım.

              Ben yudum yudum içtikce,

              Sessiz dünyamın tek şahidi,

                         Det ortağım,defter ve kalemim.

                         Dökülen mısralara duygularım,

                         Ve kalemimin mürekkebi.

              Ben anlatmakdan bıkmadım.

              Kalemim yazmakdan yorulmadı.

              Gecelerimin sessizliğinde

              Duygularımın tek şahidi,

                          Defterim ve kalemim.

           Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..