Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Tek şeker zor eriyor çayın içinde.

Tek şeker zor eriyor çayın içinde.
 

Tek şeker zor eriyor çayın içinde

Yalnız kalmasın diye bir tane daha atıyorum

Birbirine sarılarak, birbirine karışarak eriyorlar

Kaşığın vurgusu ile kayboluyorlar..

Tek şeker zor eriyor çayın içinde,

Bende zor eriyorum bu hayata,

Seni içime katarak eriyorum

Yudum yudum içmek için karışıyorum sana..

Tek şeker zor eriyor çayın içinde,

Yüreğini katarak ilerliyorum

Gecem gündüzüme karışıyor,

Her adımda her solukta

Sen oluyorum senle doluyorum..

Tek şeker zor eriyor çayın içinde,

'Biz' olalım diye atıyorum bir şeker daha

Yüreğime biraz daha sen katıyorum

Kaşığın vurgununda dağılmamak için,

Senle doluyor içim..

Bilirsin tek şeker zor eriyor çayın içinde

Bende seni katıyorum içime,

Sana karışmak için...

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..