Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tek şekerli bir çay lütfen!

Tek şekerli bir çay lütfen!
 

Selamlar,

Okuduğum önemli bir araştırma sonucunu sizlere aktarıyorum.

University Collage London da yapılan araştırma sonuçlarına göre, günlük bir bardak siyah çayın stresle başa çıkmak için birebir olduğu belirlendi.

Bilimadamlarının son yaptığı araştırmaya göre; siyah çay, vücuttaki stres hormonlarının seviyesinde doğrudan etki yapıyor.

Yani siyah çay içenler, stresten daha çabuk arınıyor.

Araştırmanın diğer bir sonucuna göre ise; çay içenler, içmeyenlere göre daha az, kan pıhtılaşmasına bağlı gelişen kalp krizi geçirme riski taşıyorlar.

Ben bir çaykolik olarak bu habere çok sevindim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.

Demek ki benim ailem siyah çay içtiği için bu kadar mutlu ve huzurlu...

Sevgiler,

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..