Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

tek suçu Türk olmasıydı...

tek suçu Türk olmasıydı...
 

onu yüreğinden vurdular. tek suçu Türk olmasıydı.


Dün Azerbaycanın Terter ilinde koyunlarını otlamaya çıkaran sade bir köylü- Asif Mehman oğlu Şeldiyev'i Ermeniler snayperle vurdular.

Onun tek suçu Azeri Türkü olamsıydı. Hayatında ne bir ermeni öldürmüştü ne de kimsenin toprağını işgal etmemişti. ama ermeni sanyperi eğlence peşinde iken, dürbünle bakıp cebhe hattına yakın olan Azerbaycan köylüsünü gördü ve yüreğini nişan alıp vurdu. Sade köylü yerindece hayata veda ederek vefalı hayvanlarının ayakları altına düşü verdi. Sabaha kadar ailesinin endişelerinden ve aramalarından habersizce yerde ölü halde yatarak ruhu başka ermeni snayperine tuş gelmiş sade insanların yanına uçtu. Yalnız sabah bütün köy ahalisi onu araya araya nihayet bir dikilinin yanında yerde kanlar içinde ölü uzanmış halde buldular.

Tek suçu Türk olmasıydı. Ermeniler onu hiç tanımıyorlardı ama Azeri Türkü olduğunu bilerek sadece bu sebebden vurdular. Ve eminim ki, sevinç içinde gidip Karabağ'ın güzel ağaçlarından topladıkları tuttan çekilen votkayı da "daha bir Türkü vurmanın şerefine" diyerek kahkahalarla içip eğlendiler.

Şimdi de ben bir Azeri Türkü gibi tüm Ermenilerden özellikle, Türkiye'de yaşayan Ermenilerden özür bekliyorum!

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..