Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Tek taraflı ayrılık

Tek taraflı ayrılık
 

Cümlelerime nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Haftalardır çektiğim acıyı ne kadar hak ettiğimi ve hak etmediğimi düşünüyorum ve bir sonuca vardığıma inanıyorum. Bu ilişkide bende masum taraf olmadığımın farkına vardım kimi zaman bu ilişkiyi ve seni yıpratacak en kötü ve başarısız olduğum noktanın ne olduğunu sen de ben de çok iyi biliyoruz.
Fakat ilişkimizde gerek senin tavırların gerek benim yaptıklarım her zaman tartışılacak konuları önümüze seriyor bu sebepten dolayı da çoğu zaman kendimize dürüst davranamıyor ve karşılıklı oturup konuşamıyoruz. Sorunlarımızın üstünü her seferinde kapattığımız için ve kimi zaman da üstünü açsak da hiçbir yere varamadığımızı görüyorum.
Kasım ayından bu yana ne başardığımızı ve neleri başaramadıklarımızı soracak olursan artılarımız eksilerimizden fazla olduğunu görürsün. Farkın da olmadan hislerimize aldanıp aldığımız kararlar çerçevesinde yaptıklarımızı sorgularken çok yıprandık. Sen bana bu ilişkinin en masum tarafısın derken bile yalan söylendiğinin farkında olduğumuzu sen de ben de biliyoruz.
Bu ilişkide yanlış tarafın benim dediğin zaman bile benim içimde fırtınalar kopuyor çünkü ben senin gibi her şeye yüzeysel bakamadım. Ben hep ince dokudum. Kimsenin bize zarar vermesine istemedim. Ama ben ne kadar denesem de ne kadar çaba göstersem seni kazanmayı başaramadığımı aslında benim sevgimi senin hakketmediğini sözlerinle ve hareketlerinle gösterdin. Aslında baştan beri ne istediğini bilmiyordun. İstediğin bu sanmıştın ama dokuz ay sonra istediğin ben olmadığını anladın.
Sen güç istiyordun. Ama istediğin güç senin kontrolün altında olmasını istedin. Yine de ben sana bu gücü veremedim. İstediğin gibi bir insan olamadım o kadar çabama rağmen. Cumartesi gecesi konuşmalarımızda senin zaten kararını çoktan verdiğini gördüm ben bu kararı bu saatten sonra değiştirmem de olanaksız
Bu kararını aklında başta bitiren sensin. Benim hiçbir zaman bitmesini istemediğim bir ilişkiyi aslında sen tek taraflı bitirmişsin ve bunu sadece söylemen kalmış. Bitirmene bir bakımdan üzülüyor bir yandan seviniyorum. Üzüldüğüm nokta sana bu kadar yakınken sana dokunamamak sana yeniden hayatım diye seslenememem ve buna benzer bir yığın cümlelerde kullanacağım acı sözler. Ama bir yandan sevindiğim nokta da eskisinden kat kat iyi bir yürekle ve zihinle hayata ben olmadan devam etme cesaretine kavuştuğuna seviniyorum.
Bunlar sana karşı yazarken bile çok düşündüm belirsizlikle boğuşuyorum tek başıma ama anlaşılan sen en iyisini yapıyorsun. Ben senin kadar cesaretli olup seni benden ayrı tutacak sözleri ayrılma vedasını bile doğru dürüst yapamadan sadece en iyi bildiğim şeyi yaparak bu işkence gibi olan belirsizlikten yazarak kurtulmaya çalışıyorum.
Yaşamış olduğumuz iyi ve kötü anıları unutmak imkansız. Ama kötü anıları iyi anılarımızla örtmeye çalışmak ikimizin de birbirimizin her zaman iyi taraflarını hatırlamak daha güzel olur diye düşünüyorum çünkü ben öyle yapacağım. Bunun da Doğru olduğunu düşünüyorum. İçimde hep senin geri dönecekmişsin gibi bir umudun var olduğunu bilmeni isterim ben umudu hiçbir zaman yitirmeyeceğim. Bundan da anlaşıldığı gibi kimseye sana aşık olduğum ve kimseyi seni sevdiğim gibi sevmeyeceğim. Benden biriyle olmamı bekleme sakın
Senin yokluğunda bile yüzüğü parmağımdan çıkarmayacağım. Sen yanımda olmasan da bu ilişkiyi ben tek başıma devam ettireceğim. Çünkü sen başıma gelen en güzel lütufsun. Seninle beraber geçirdiğim o anları hiçbir zaman unutmayacağım. Olur ya bir gün bana ihtiyacın olursa bir telefonun yeter.
Seni her zaman seveceğim son nefeste bile olsa….
Bana yaşattığın güzel zamanlar ve hayatımda güzel anı kareleri bıraktığın için sana çok teşekkür ederim. Umarım Hayatta her istediğin olur bu saatten sonra...
 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..