Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Teke tek

Teke tek
 

Neredeyim ?
Neden buraya geldim?,
Kim, kimlerleyim?
Yalnızım, yapayalnızım....
İş başa düşmüş,
Bilmediğim bir sahil,
Bilmediğim bir şehir,
Bir kayıktayım.....
Yol almaktayım,
Kürekler ellerimde,
Kayığım karşı kıyıya yönelmekte,
Başka kayıklar da, başka insanlar,
Herkes teke, tek,
Kimileri geçmekteler beni,
Kimileri benden de geri,
Hızlıca ve ustaca çekmeliyim kürekleri,
Korkuyorum akıntıya kapılmaktan,
Korkuyorum alabora olmaktan
Korkuyorum yönümü şaşırmaktan
Korkuyorum kalabalıktan,
Çekiyorum olanca gücümle kürekleri, ,
İçime doğuyor karşı kıyıda bizi bekledikleri

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..