Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tekelleşme-Hangi ülkede hangi şartlarda beslenir

Tekelleşme-Hangi ülkede hangi şartlarda beslenir
 

Hangisi olmak isterdiniz?


-Tekelleşme-

Türk toplumunu duyarlı olamaya çağırıyorum. Çağırmıyor bağırıyorum. Aklıma gelmeyenleri siz tamamlayın. Üzülerek size bakıyorum…Siz bebekler, çocuklar. Anneler babalar…Ağlıyorum. Belleğinizde kalan doğruları, hayatı ne kadar sevdiğinizi görmek istiyor, umut ediyorum..
Tekelleşme, ilişkiler ağında bir gücün egemenliğini anlatır. Rekabet tek düşmanıdır. Rakiplerini yoketmek için her şeyi mübah sayar.Öncelikle yasal uygulamaların içinde hızla çevreyi tüketen legal bir yapılanma yolunu kullanır. Yasal yollar engebeliyse ülke yöneticileriyle ( katılım bulursa ) ortak olur. Buzdağı gibi görünmeyen yüzünde Kendi varlığını sürdürmeyi sağlayacak çevreyi doyurma güdüsünden başka , insani değerler, gerçek inanç, görüntüde size verebileceği hiç bir şey yoktur.
Hedefi ekonomik, siyasal kültürel üretim, arz–talep dengelerini yöneterek dokunduğu herşeyi ele geçirmektir. İnsan hayatını altüst eden Tekelciliği bu aç gözlü devi durduramazsanız çocuklarınız yaşlanamayabilir. Gençlik düşleri onlar için imkansız sizin için kabus olabilir.
Ülkemiz için ivedilik taşıyan sıralamaları yapalım zira görüyorum Türkiye de tekelcilik son zamanlarda delişmen, başı bozuk bir çocuk gibi büyüyor, serpiliyor…Hedefi açıkça hayatta kalacakları yok edilecekleri seçmek ve sonuca ulaşmak olan tekelciler cirit atmaya başladı son yıllarda...
Eşitlik ilkeleri tüketilmiş sona gelinmiş sadece iki rakip kalmış. Çocukları yurt dışlarında okuyup, yirmili yaşlarda trilyonluk servetleriyle iş adamı olanlar , , , Servetlerini bu ülkelerde korumaya alanlar ve yaşamak için arada sırada bir kilo mercimek, ölmeyecek kadar kışlık kömür karşılığı onlara biat edenler.
Hizmet şemsiyesi altında size masum göründüler. Çok yüzleriyle geldiler. Çok markalarıyla , Çoğunu yabancı kabul ettik. İsim değiştirdiklerini bilmedik.869 Türk kodu bizi alnımızdan vurdu raflarda tek tük bulunuyordu bir 869 buldum sevindim sordum bu harfler ne? o basit şarjlı el süpürgesi de yabancı ülkeden geliyordu. onurum kırıldı...milletimin kurumları bu denli mi uyuyordu? DÜNYA TEKELCİLERİNE KAPILARINI AÇAN BİR ÜLKEDE EN HIZLI TEKELCİ KİM OlUR?Yaşarsak göreceğiz...En riskli Tekelleşme sizce hangisi?Tekelleşme hangi ülkede hangi şartlarda beslenir ve büyür öğreneceğiz.

 
Toplam blog
: 28
: 497
Kayıt tarihi
: 12.05.08
 
 

DOĞA, SANAT, HAYATA DAİR HERŞEY. İzmir de doğdu… Resim sanatçısıdır. Resim sanatçısı Fatma Eye ve 1..