Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Teklifin İkna Edici Gücü Var

Tekliflerin çoğu olumlu karşılanıyor.

Sanki insanlar kendilerine teklif yapılmasını bekliyorlar.

Bu çok ilginç.

Düşünürken bu durumun teklifin kendisinden kaynaklandığını gördüm.

İnsanlar teklifte bulunamıyorlar. Nedenini bilemiyorum, ya yetersizler ya da cesaretleri yok.

Ben mesela sadece evlenme teklifini hatırlıyorum.

Ağzımı açmış birilerinin bana bir teklifte bulunmasını (Her konuda; iş yapalım, arkadaş sevgili olalım vs.) bekliyorum.

İnsanların çoğu da benim gibidir.

Cazip olmasa bile teklif heyecanlandırır çünkü istediklerini elde etme konusunda çoğu kimse imkâna sahip değil.

Böyle olunca her teklif değerli oluyor.

Yani teklif konusunda yanılabilir asla olmaz dediğiniz şeyin teklif ettiğinizde olduğunu görürsünüz.

Hangi şartta ve durumda olursanız olun istediğiniz şeylerle ilgili, insanlara teklifte bulunmaktan çekinmeyin.

İnsanların bir kısmı isteklerini teklif ederek bir kısmı da benim gibi teklif bekleyerek elde ederler.

Tabii ki teklif edenin şansı yüksektir çünkü teklif bekleyene teklif gelmeyebilir.

Kendinize güveniyorsanız teklif bekleyin değilse teklif edin.

Teklifinizin reddedilmesi ve onurunuzun kırılması riski vardır. Zaten biraz da bu nedenle teklif bizde fazlaca başvurulan bir yol değil.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..