Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '07

 
Kategori
Bilgisayar
 

Teknoloji harikası

Teknoloji harikası
 

Bilgisayar… Elimizin altında olan ve onun sayesinde yapamadıklarımızı yapan teknoloji harikası. Belki onun sayesinde buradayım ve Milliyet gazetesinde ki onuncu bloğumu yazmaktayım.


Bilgisayar… Onu anlatmama gerek var mı? Hepimiz biliyoruz bilgisayarın ne olduğunu. Biliyoruz da bilmiyor gibiyiz galiba. Adı üstüne bilgi sayar. Bilgiyi almak ve vermek. Eskiden ben bilgisayarı hesap kitapları kısa sürede halleden ve sonuca bağlıyan bir alet gözü ile bakardım. Yinede öyle ama, bilgisayarın içine Internet girdikten sonra işler değişiverdi birden. Oyunlar eklendi bunun üzerine. Birde şimdi de çocuklarımıza tehlike hazzeden açık seçik görüntüler Internet yolu ile bilgisayarımıza gelmekte, bu da hiç hoş olmamaktadır. Peki bu nedir ki; bizi rahatsız eden şey? Hiçte anlamış değilim. Halbuki bilgisayarı amacı doğrultusunda kullanmak gerekir bana kalırsa.


Bilgisayar ve Internet bu ikili beraber olduğu müddetçe hayatımızda vazgeçilmez unsurlar olmakta ve bu ikilinin sayesinde de bazı işlerimiz daha hızlı ve düzenli yapabilmekteyiz. Dolayısı ile halen benim de bilgisayarın özellikle Internet’in çalışma düzenini aklım henüz bu işi kavramışta değil! Olsun kavramasın ama yine de her şeye rağmen bu bilgisayarı kullanmam gerektiğine inanıyorum. Kullanacağımda, tabi parmaklarım klavyenin üstünde olduğu müddetçe ...


İyi ki de varsın bilgisayar ve Internet. Fazla anlatmama gerek var mı? Zaten de benim kısa sürede ne yaptığım ortada değil mi? Saygılarımla.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..