Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Teknoloji
Okunma Sayısı
682
 

Teknoloji hayranı mağdure hanım...:))

Teknoloji hayranı mağdure hanım...:))
 

Tam bir teknoloji özürlüsü olarak, bu konuda ne kadar başarısız olduğumu anlatmak istiyorum izin verirseniz?

İzin geldiyse hemen anlatmaya başlıyorum...:))

Geçen ay sırf elektronik eşyaların satıldığı tanınmış bir mağazadan tlf aldım..

Tlf iyi güzeldi ama şarz konusunda problem çıkınca geri vermek zorunda kaldım. Servis olayına girmek istemediğim içinse %15 gibi bir bedel kesintisiyle başka bir tlf'la değişim yapıldı..

Ürünü almadan önce ön araştırma yapmamanın ve satıcı ile teknik bilgi detayına girmemenin bedeli bana epeyce tuzluya patladı...

Bilgi gerçekten çok gerekli özelliklede kazancımızın hangi zor koşullar altında kazanıldığını biliyorsak. Sonrasında ise mp3 çalar almak istedim fakat onda da fransız kalıp aynı bedelle çok daha iyi nitelikte ki başka bir ürünü alabileceğimi iş işten geçtikten sonra anladım...

Sorun benim anlamadığım bir işten dolayı bilgi eksikliği sebebi sonucunda gereksiz yere fazladan bedel ödemem mi?

Yoksa ürünü pazarlayan ve iş ile ilgili uzmanlaşmış satıcıların, müşteriyi farklı yönlerde ki ürün seçenekleri konusunda uyarmamaları mı??

Benim işimde elektronik üzerine ve ürünlerin son kontrolleri ile ilgili. Yanlız ürünün piyasaya sürünümünden önceki müşteri memnuniyetini tüm zihnimde hissedip işimi ona göre yapıyorum..

Sanırım satıcı konumun da olsa idim. Yine aynı titizlikle ürünleri müşteriye sunarken, talepleri doğrultusunda en uygun olanı ile ilgili, tüm fikrimi ortaya sunarak satışımı gerçekleştirir ve müşterinin daha sonrasında yaşabileceği mağdure hallerini bir nebze de olsa ortada kaldırabilirdim..

Ürün ile ilgili tam detaylı bilgi sahibi olmayan ve alacağı ürünün en iyisi olması yönünde girişimde bulunan benim gibi çok kişi mutlaka vardır..

Özellikle Elektronik eşya alırken dikkat edilen en önemli detaylardan biri de ürünün markası.. Hal böyle olunca da iyi marka iyi kalite anlayışını da beraberinde getirir düşüncesiyle, ürünü pazarlayan kısmında yaşanan sorunlardan dolayı hangimiz mağdure olmadık ki..

Satılan ürünü geri alsalar bile paranızı iade etmezler.. Değişim olabilmesi için ise gözle görülen bir sebebin olması gerekir..

Şayet memnun değilseniz aldığınız üründen para iadesi içinse tek çare Tüketici haklarına başvurmak..

Bir arkadaşım elektronik eşyalarda yaşadığım sorunlardan dolayı da esprili yaklaşımlarından dolayı günboyu motive etti beni..

Bir ürün almak istediğinde beni de yanında götürerek, sorun yaşanabilecek ürünü önce bana seçtirip yerine diğer bir ürünü almak..:))

Birde sözüm ona mağzanın girişine büyük boy resimlerimi asmışlar, görüldüğüm yerde kapıları kitleyeceklermiş içeri giripte mağdure olmamam için...:))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Gelecekteki yaşam tamamen teknoloji ile iç içe olacak. Kızınıza iyi örenek olmak için teknolojiyi yakından takip etmek, özrünüzü gidermek zorundasınız bence... sadece bir tavsiye, o kadar. selamla... ms

Mehmet Sağlam 
 25.10.2007 0:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 67
Toplam yorum
: 249
Toplam mesaj
: 40
Ort. okunma sayısı
: 584
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster