Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '08

 
Kategori
Teknoloji
 

Teknolojik aldatmalar..!

Teknolojik aldatmalar..!
 

"
T.C. ADALET BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

HALKIMIZA UYARI

Son günlerde karşılaşılan, sosyal sağlık tehdidi oluşturan, halka açık yerlerde kötü niyetli şahısların; Hepatit ve türevleri, AIDS; gibi bulaşıcı hastalık dağıtma girişimleri ile ilgili istihbaratlar alınmış ve bunların tüm yazılı, görsel basın ve Internet aracılığıyla en hızlı şekilde halkımıza iletilmesi zorunluluğu doğmuştur.

Bu nedenle;

Enfeksiyonlu iğne uçlarının vücudumuzun herhangi bir yerinde kana karışabilecek enfekte istemine karşı;
-Sinema, tiyatro,konser salonu gibi; kalabalık izleyici kitlesine sahip kapalı alanlarda, bizlere ayrılan koltuklara oturmadan önce, ışıklar henüz yanıyorken, koltuklarımızın üzerini kontrol etmemiz,
-Halka açık Telekom Ankesörlü Telefon'larını kullanırken jetonumuzu geri almamız sırasında jeton iade gözüne elimizi dikkatlice ve kontrol ederek sokmamız,
-Restaurant ve benzeri yeme – içme mekanlarında kürdan kullanmamamız, en azından kapalı ambalajda kürdanları tercih etmemiz, önerilmektedir.

Bu uyarı niteliğindeki dosya, tüm İlçe Emniyet Teşkilat'larına ve Internet yoluyla siz ve sizin gibi etkin Internet kullanıcısı halkımıza bir ön bilgi olarak gönderilmiştir. Bu dosyayı kişisel iletişim dahilindeki tüm tanıdıklarınıza ve akrabalarınıza iletmenizi, halkımızın sağlığı ve refahı için zorunlu bir durum olarak görmekteyiz.

T.C. ADALET BAKANLIĞI

06659 KIZILAY / ANKARA

TEL: 90 (312) 417 77 70
"
Bu ileti sevdiğim bir arkadaşımdan bana düşen bir e-posta. Çok acil çıkmam gerektiği için yazıya şöyle bir bakıyor ve paylaşsam iyi olur düşüncesiyle blogta yer veriyorum. İşleri bitirip geri geldiğimde Sn.Bibliyofil' in yorumunu alıyorum. Bibliyofil bu postanın asparagas olması ihtimalinin yüksek olduğunu söylüyor. Üzerinde biraz düşününce gerçekten mantıksız birşeylerin olduğu ortada. Ben de üşenmeyip mailin altında benim normalde blogda yazmadığım Adalet Bakalnlığı' ndaki ismi geçen kişiyi aradım. Gerçekten bakanlıkta bu adla birisi var. Onun da telefonunu buldum ve karşılıklı konuşarak bu mesajın herhangi bir aslı olmadığını anladım. Bununla ilgili olarak da bakanlığın sitesinde bir basın duyurusu olduğunu öğrendim.

Maalesef bu da teknolojinin kötü kullanımlarından..!

Hoşcakalın..!

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..