Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Borsa Mühendisi Serdar Şimşek

http://blog.milliyet.com.tr/borsamuhendisi

14 Ekim '19

 
Kategori
Teknoloji
 

Teknolojik Bisikletler

Değerli Okuyucularımız

Ben Ödemişliyim ve Ödemiş oldukça geniş bir alana yayılmış bir yerleşim yeri. Özellikle ovada yer alması ve düz olduğundan, bisiklet ve motosiklet gibi araçların kullanımı insanlara cazip gelmekte. Bu üniversite okuduğum Kayseri şehri için de bu şekildeydi. Özellikle cumartesi pazarında kalabalık olmasından dolayı herkes bisikletlere sarılıyor.

Bisiklet kullanımı hem sağlık açısından hem de çevre dostu olması nedeniyle aslında herkes tarafından benimsenen bir yöntem. Hem yük taşımada hem de otopark sorunu olmadan rahatça gezmek açısından çok avantajlı.

Bu hafta ben de sizler için teknoloji bisiklete nasıl dokunmuş ne gibi yenilikler getirmiş onları araştırdım ve harika bir video hazırladım. Zincir teknolojisindeki gelişmelerden, hayatı kolaylaştıran yeniliklere kadar bu videoda çok çarpıcı örnekler var. Zincirlerin tarih olduğu, yağmurlu havalar ve taşıma için farklı dizaynların yapıldığı, gençlere yönelik tasarımları görebileceğiniz bir dünyadayız artık.

Sevgililer için bisikletler, alışveri için bisikletler, yağmur için bisikletler ve daha pek çok inovatif bisiklet örnekleri hayatımızda.

Teknoloji ile ilgili konular için beni profilimde de yer alan twitter adresim olan @spormuhendisi hesabımından takip edebilirsiniz.

 

Herkese teknoloji dolu günler dilerim

Serdar ŞİMŞEK

 
Toplam blog
: 98
: 237
Kayıt tarihi
: 18.08.10
 
 

Herkese selamlar, Ben Serdar Şimşek. İzmir Ödemiş doğumlu olup, Elektronik mühendisi, işletme Lisan..