Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Teknolojinin bittiği an..!

Teknolojinin bittiği an..!
 

Sevgili arkadaşım Kamil ve eşi haftasonu bizi ziyarete geldiler. Bizim evin yolları biraz karışık olduğu için onları belirli bir noktadan almak bana daha anlamlı geldiğinden, anlaştığımız noktadan misafirlerimi almak üzere evden ayrıldım. Aceleyle çıktığımdam olsa gerek evin anahtarlarını evde unutmuşum.

O gün de cep telefonumun şarjı bittiği için her türlü iletişim gereksinimi için eşimin telefonunu yanıma aldım. Tam ben evden çıkarken elektriklerimiz de gitmiş. Derken arkadaşımı ve eşini alıp eve döndüm. Beni bir süprizin beklediğinden haberim yoktu. Zili basmama rağmen kapı açılmayınca elektriklerin kesildiğini yan taraftaki işyerlerine bakarak anlamam uzun sürmedi.

Doğal olarak hemen aklıma eşimi aramak geldi. İyi de evde kalan cep telefonu benimkiydi ve onun da şarjı bitmişti. Evden aramaya yöneldim. Ahhhh, olamaz, ev telefonu da telsiz telefon, şu an o da elektrik olmadığı için çalışamaz ki. Evdeki bilgisayar açık yandaki tanıdık mağazadan eşime bir uyarı mı göndersem. Ahhh bu da olmaz ki, ADSL modem de elektrikle çalışmıyor mu..!

Anlayacağınız o an teknoloji bitti, çaresiz kaldı.Çünkü elektrik olmayınca teknolojinin bir anlamı da olmuyordu. Derken Türk İnsanının keşfettiği en geçerli iletişim biçimine başvurduk.

En alt kattaki ailenin camına küçük taş parçaları atarak dış kapıyı açmasını rica ettik:))

Benim için hoş bir anı oldu. Çıkardığım ders, öncelikle anahtarı ve telefonun şarjını doldurmayı unutmamalıyım ve telsiz telefona en türlü kötü durum için bir basit paralel normal bi telefon takmalıyım.

Hoşcakalın..!
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..