Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tekrar merhaba

Tekrar merhaba
 

Gün olmuyor ki insanların hayatlarında neler olmuyor; hiç kendi yaşantında tasvir etmeyeceğin ummadığın şeyler oluyor. Bazen iradeni hayatının önünü koyamlıyorsun. Takdir ile almak gerekiyor verileni.

Uzun bir süredir yazmadım yazamadım. Yazmak istedikçe inadına olmadı sanki. BEnim içinde inat oldu yazmak. Yaşam biçimi haline geldi.

Hala korkuyorum, ama bu seferki korku bir daha bu kadar ara vermek zorunda kalırsama duyulan bir korku.

Hala kendimi çıplak hissediyorum.

Sevgilerimle YASEMİN YENİL

 
Toplam blog
: 96
: 369
Kayıt tarihi
: 05.09.07
 
 

Size hikayeler anlatmamı beklemeyin, halen büyümek istemeyen birisiyim. Daha çocuk, daha yaramaz ..