Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '12

 
Kategori
Söyleşi
 

Tekstilden turizme

Tekstilden turizme
 

Bilce Tekstil ve Amethyst otel sahibi Hacı Bilce...

Uzun yıllar önce Malatya’dan İstanbul’a gelen, kardeş dayanışması içerisinde kurulan BİLCE TEKSTİL bu gün bu başarısını Turizm alanında da göstermektedir.

İki oteli olan ve yakın zamanda Taksim’de yeni otellerinin inşaatına başlayacak olan sevgili dostum Hacı Bilce ile keyifli bir sohbet yaptık.

Çok genç olmasına rağmen, kısa zamanda nasıl bu kadar başarıya imza attığını sordum. Hepimizin bildiği klasik cevapların yanı sıra;

“Düzgün yaşamın, aile kavramının, aile içindeki birliğin çok önemi, doğru yerde doğru zamanda bulunmamında artıları ile işini sevmenin önemi ile bu günlere gelebildik” dedi.

Lalale’nin yeni çehresine, güzel bir tesis kazandıran Hacı Bilce,

“Turizmi iş adamı kimliğimle öğreniyorum. İşin ticaret tarafıyla, yönetim tarafı arasında tabiki fark var. O nedenle ekibimi seçerken titizlik gösteriyorum. Gün geçtikçe iyi bir turizmci olma yolundayım. Belki ileriki dönemlerde Akdeniz Sahillerinde de bir işletme açabilirim. Ancak İstanbul ve şehiriçi otelciliği farklı. İnancımıza, doğrularımıza, maneviyatımıza ters düşmeden; bize yakışır bir şekilde işletme anlayışı ile turizm sektörünün içerisinde daha bir çok tesisle bulunmayı hedefliyorum. Bütün bu yoğun temponun içerisinde ihmal etmediğim tek hobim kitap okumak ve sen benim son yıllarda tanıdığım en iyi yazarlardan birisin. Şu anda da baş ucumda Esir Türk Kızları kitabını okuyorum. Kitabı bitirdiğimde seninle kitap hakkında fikirlerimi paylaşacağım.”dedi.

İstanbul’da bir dostla karşılaşıp, aynı dili konuşup, aynı maneviyatla birbirimizi karşıladık, teşekkürler Hacı Bilce…

Nazan Şara Şatana

http:// http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

http:// https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....