Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '09

 
Kategori
Gönüllülük
 

telefon konusmasi uzayinca

telefon konusmasi uzayinca
 

Google`dan aldim


Milletvekili izleme komitesi ile ilgilendigim donemdi. Ilcelerde cikan gazetelerle isbirligi yapma ihtiyaci duydum. Izmir gazeteciler cemiyetini arayarak ilcelerde cikan gazetelerin listesini rica ettim. kendilerinde boyle bir calisma olmadigini soylediler. Bunun uzerine Izmir valiligini arayarak ayni talepte bulundum. Onlardanda aldigim yanit farkli degildi.

Dusunebiliyor musunuz?

Valilik makami kendisine bagli olan ilcelerde cikan gazeteleri merak etmiyor. Is basa dustu, ilce belediye baskanliklarini arayarak, ilcede yayin hayatini surduren gazetelerin isim ve telefonlarini ogreniyordum. Odemis ilcesinin belediye baskanligini arayinca telefonu belediye baskaninin kendisi acti. Kendimi tanittim, kurdugum cumlenin icinde milletvekili kelimesi gecince baskan beni milletvekili sandi. Heyecanlandi ve milletvekilim diye hitap etmeye basladi. Yanlis anlasilma oldugunu anlatmakta zorluk cektim. Demekki milletvekilleri secildikleri bolgelerin yoneticileri ile diyalog kurma ihtiyaci duymuyorlar. Benim amacim Odemis ilcesinde cikan gazetenin isim ve telefon numarasini ogrenmekti. Konusma baska yerlere kayinca asil mevzuunun cevabini almayi unuttum. Cunku telefon konusmasi cok uzadi. Konusmanin bedelini cebimden oduyordum. Izmir`in ilcelerinde cikan gazetelerin tamaminin listesini ogrenemeden isin pesini ekonomik sikinti yuzunden biraktim. Telefon konusmalari oldukca yekun tutuyordu. Mazallah miletvekilleri basladilarmi konusmaya telefon ucretini dusundukleri falan yoktu. Habire konusuyorlar en az konusani kirkbes dakika konusuyordu. Milletvekilleri ile olan diyalogtan sikayetci degildimde, gelen telefon faturalari yokmu onlar beni perisan ediyordu. Konu nerden nereye geldi. Tekrar konuya donecek olursak...

Iddia ediyorum hala valiliklerde, ile bagli bulunan ilcelerle cikan gazeteler ile ilgili bilgi mevcut degildir.

Not: Bu olay 1998 yilinda yasandi, konuya netlik kazandirmak istedim.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...