Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Telefon

Durumum gittikçe vahimleşiyor. Ama ben demiştim. Yalın'la başlayan müzikal serüvenimin gidişatı iyi değil diye. Sonuç mu?

Beklemek mal etti beni. Onun aramaması. O gün gelen 2-3 mesajdan nasıl nasıl heyecanlandığımı nasıl anlatayım ben sana. Ertesi gün, diğer gün, diğer gün ve bugün boyunca beklediğim bir mesajın hissiyatını nasıl anlatayım. Beklemek ne adice bir hismiş. Ne şerefsiz imiş. Beklemekten daha kötü bir bok yoktur, aha bunu yazın bir kenara. Lan yazdın o gün ne güzel. Hani nerdesin şimdi. Ya sana yine bişe olmaz. Olan bana oldu.

Sahiden olan bana oldu a dostlar. Şu an Hakan Altun dinliyorum. Telefonun başında çaresiz bekliyorum. Bekliyorum ama çalmayacak biliyorum. Yüreğim diyor ki boşuna bekleme. Dedim dedim inanmadınız, al noldu şimdi, bakın kimleri dinliyorum.Nerde benim müzik kulağım. Yook. Uçmuuş, gitmiş. El sallıyorum arkasından.

Şarkıyı nerde dinlediysem dinlemişim. Tam da şu an lazım olan sözleri atmışım uzun süreli belleğime. Neyseki youtube şarkı sözünü yazınca hemen anlıyor what did you mean? Ah bi google bi youtube olamadı şu erkekler.

Nolurdu olaydın yanımda diyorum hani. Beni o lafları söylemeye mecbur etmeseydin. Sonra sen kırılmasaydın. Şimdi yine çatır çatır sohbet ediyor olsaydık.

Yani özledim. Anladın mı? Özledim.

 
Toplam blog
: 10
: 260
Kayıt tarihi
: 11.04.13
 
 

Lisansım eğitim üzerinedir. Lisansüstümü ne siz sorun ne ben söyleyeyimdir. Gezme, görme yeme içm..