Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Telefonu Bile Yok

Telefonu Bile Yok
 

Salih Arıkan


Bir arkadaşım var Basmane'de. Arada beni karşıdan karşıya geçiriyor. Bazen de karşılaştığımızda uzun sohbetler ediyoruz. Arkadaşın cep telefonu bile yok.

Tam benim istediğim bir hayat. Ben de bir gün bütün unvanlarından sıyrılıp cep telefonu bile olmayan biri olmak istiyorum. Ne yalan söyleyeyim hem kıskandım hem imrendim.

Gönlümden geçen, yakıp gemileri Anadolunun ücra bir köşesine öğretmen olarak atanmak ve beni tanımayan insanların içinde yeni bir hayata başlamak. Belki bir muhabbet kuşu yoldaşlık eder. Akşamları üç beş dost toplanıp bir kitabı okuyup tartıştığımız bir ev. Ve çaylar yeniden cep telefonsuz bir hayat bana çekici geliyor hafta sonları bir dağ yürüyüşü kuşların şarkılarına bağıra çağıra eşlik etmek. Dere kenarını fon yapıp şiir okumak güzel olur. Zaten cep telefonum da bozuldu bozulacak. Eskiden olsaydı üzülür dünyayla bağlantım kesilecek derdim. Dünyayla bağım kesilsin ama yüreğimin şarkısı hiç susmasın dere kenarı fonuyla şiirler okuyup şarkılar söylemenin hayali mutlu ediyor beni.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..