Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

 
Kategori
Futbol
 

Telegol İzlemek Ayrıcalıktır!!!!!

Telegol İzlemek Ayrıcalıktır!!!!!
 

Gülmek için televizyondaki komedi dizilerini izlemiyorum. Nede olsa kurgu… Bana çok yapmacık geliyor. Ne yapayım, yapmacık gelen şeylerden hoşlanmıyorum.

Bir ara Türk Malı denen diziye takılmıştım… Gülmeye çalışıyordum ama baktım ki kendime zulüm ediyorum, vazgeçtim. Avrupa Yakası denen diziyi izliyordum, sıkıntım tavan yapıyordu. Şimdilerde bizim ufaklığın zoruyla şu Yahşi Cazibe denen diziyi izlemek zorunda kalıyorum ya… Artık siz düşünün ne hallerde olduğumu.

Hafta ortasında, Çarşamba günleri bizim evde yine ufaklığın günüdür ve ille de Çocuklar Duymasın dizisini izler. Ne var ki bana zul gelmektedir bu dizileri izlemek. Televizyonun karşısında alık alık bu dizlere bakmak ve bu dizilerin eşliğin de zaman öldürmek… Tanrım, ne zor ve ne utanç verici bir durum…

Nede olsa kurgu diyorum ya… Artık siz anlayın. Kurgu olmayanları yok mu? Tabii ki var.

Hiçbir komedi programının yeri Telegol denen şu maç yorumu programının yerini tutmaz, bilesiniz. Gülmek istiyorsanız, hem de bol miktarda gülmek ve stres atmak için en ideal komedi programı Telegol… Gerisi hikâyedir.

Telegol programını zevkle izliyorum. Kurgu yok, yapmacıklık yok… Her şey organik ve katkısız. Favorim ise Gökmen, Gökmen’den sonra Ziya, hemen ardından moderatör Serhat ve tabii ki Erman Toroğlu. Kaya Çilingiroğlu pek keyif vermiyor. Ahmet Çakar neden ayrıldı programdan anlamış değilim. Bence Kaya Çilingiroğlu işi kıvıramıyor. Yerine başka birisini bulmaları gerekiyor. Aynen Gökmen modunda birisi olmalı. Maksat programa heyecan katmak… Kaya’nın yerine kim olsa iyi olur acaba? Doğrusu merak ettim bu konuyu. Kim olabilir Kaya’nın yerine?

Bence en iyisi yine Ahmet Çakar… Ahmet Çakar tekrar dönmeli Telegol programına. Yok olmadı, Ahmet Çakar dönmedi diyelim, bence diğer seçenek Bülent Yavuz olmalı. O zaman siz seyreyleyin cümbüşü.

Bir şeyi merak ettim şimdi.

Sahi Telegol kaç saat sürüyor? Valla hiç dikkat etmemişim programın kaç saat sürdüğünü. Bazen sabahı bulduğu oluyor. Artık siz düşünün kardeşim, bir maç bu kadar saat konuşulabiliyorsa, orada mizah olmaz mı? Hem de en katışıksız tarafından.

 

 

 

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..