Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Telejato

Telejato
 

Cep TV kanalının sahibi kahraman PİNO MANİACİ http:www.guidasicilia.it/foto/new.


Haracımızı alırız!

“Ver!

Vereceksin çünkü seni ancak biz koruruz”

Baktık vatandaş yavaştan alıyor; ihtarımızı çekeriz! Hesabını hemen kesmeyiz, topuklarını törpüleriz.

Affetmek: Racona uygun düşmez ama ilk direnişte tahtalıköye bilet kesmek de olmaz.

Kesersek vay halimize… Gelir kaynaklarımızı kuruturuz.

Aç kalırız!

Bizim de ekmek yemek bekleyen çoluğumuz çocuğumuz; kanlı şanlı bir tarihimiz var.

Boşuna “MAFYA” dememişler adımıza…

Açın sözlükleri, dikkatlice inceleyin! Mafya’nın gerçek anlamını öğrenin; ön yargılı olmadan kıymetimizi bilin.

M= merhametli A=adaletli F= faziletli Y= yiğit A= alaylı ordusu.

Emirlerinize amade!

Yapmanız gereken tek şey…

Şey gibi; şahlarımızla şehlerimizle alın terinizin getirisini üleşmek.

Hayat sigortanız olalım, yedi ceddinizi koruyalım.

Bundan âlâsı can sağlığı; saklımız gizlimiz, bizden farklı düşünenlere tahammülümüz yok”

“Mızıkçılık edenler, kıymet bilmeyenler var Big Birader Mafya Abi! Benden duymuş olmayasın!”

“Sen! Sen de kimsin?”

...!

“Bak canım Signora Meiselo! Sana bir papa tavsiyesi, küçük burnunu büyük gübrelere sokma!

Bizim bilumum durumlardan haberimiz olur, dokuz yüz nüfuslu bella İtali köyünün muhtarı Rosario kardeş, şöhret olma çabasında… Kimim kimsem yok deyip dursa da doksan yaşında bir maması var. Eh yaşlı kızın başına saksı düşebilir, bir parça enfes pizza nefes borusunu tıkayabilir.

TELEJATO TV ve Belediye Başkanı Rosario’nun aleyhimizde yaptığı propagandalar bizi yıpratamaz; olsa olsa ünümüze ün katar. Bedava reklâm gibi… Capito!”

“Si Signor! Yes Sir! Anlıyorum da size ne faydası dokunur?

Mafyanın reklâma ihtiyacı var mı?

Amatör CNN olarak da bilinen TELEJATO’yu tüm dünya tanısın isterim.

Aile boyu, mikro kanal /Sicilya-Partinico

En uzun haber programı yapan kanal: 14.30- 16.30

Sahibi: Pino Maniaci

Mafya camiasına; alenen posta koyan baş kaldıran özgün bıyıklı İtalyan: Hâlâ hayatta oluşunu çok tanınmış olmasına yoruyor.

Çünkü o pervasız cesur; kendi çıkarları için susmuyor; yoksa bol bol reklâm almak için kendini ateşlere mi atıyor.

Mafya korkutmuyor ne beni ne de Pino Maniaci’yi…

Şimdilik!

Benim işim kolay, ne bir TV kanalım; ne arkamda bana destek olmak için hayatını tehlikeye atan bir ailem, ne de ürküten bıyıklarım var!

Hani İtalya’dan çok uzaklardayım ya… Beni kimseler tanımaz; üç beş kişi okur, anında unutur. İşte o yüzden bir endişem yoktur.

Şurada biz bize laflıyoruz; adamlar hayatları pahasına; dinozor, devasa kökleri uzaya kök salmış bir derneğe nasıl olur da yalın kılıç savaş açabiliyorlar?

Yoksa bu köyün pervasız muhtarının arkasında Ladin ormanları mı vardır?

“Bravisimmo(bravo) Meiselo! Perfetto(mükemmel)! Binladin ormanları olabilir non paura(korkma) onların kılıçları tahtadandır; kuru gürültüden başka bir şey değil.

Sen nereliyim demiştin? İstersen sana bir bayilik verelim”

“ Big Mafya Ağa benim eksiğim çoktur! Köyümde internet bağlantısı yok. Bilirsin; iletişimin ticaretin ziyaretin; aşkın meşkin yolu internetten geçer. Dilinizi henüz sökemedim, bir de benim ayıptır söylemesi; yerli malı tutkum ağır basar.

En büyük MAFYA… Mafya! Diyeceğim… Dilim varmıyor!

Sizinkinin enini boyunu, çapının genişliğini bilemediğimden; pot kırmak, hak yemek istemem ama bayilik konusunda bilgilenmek isterdim; size de uyarsa on üçüncü ayın kırmızı Çarşambasında buluşalım şu konuyu enine boyuna konuşalım.”

Yürü be Telejato! Yayının inceldiği yerden kopsun!

Lafın gelişi… Sakın ha kopmasın!

150.000 izleyenin sana destek veriyor.

Mikro Kanal mikropların korkulu rüyası!

Yolun açık, yayının parazitsiz olsun.

Alev Meisel 7.Eylül 2009 İnternetsiz Köy/Kuşadası

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..