Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '10

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Telekom Ocak 2010 tarihinden itibaren telefon hattı satın almaksızın internet hizmeti verecek ti..?

Telekom Ocak 2010 tarihinden itibaren telefon hattı satın almaksızın internet hizmeti verecek ti..?
 

"Tükorder" Genel Başkanı Türk Telekom Tüketicilerimizi Kandırıyor dedi.(GAZETELER)


TÜRK TELEKOM TELEFON HATTI SATIN ALINMAKSIZIN İNTERNET HİZMETİ VERMEYE NE ZAMAN BAŞLAYACAKTIR...?

İnternette Sabit Hat Dönemi Sona Eriyor

İnternet bağlantısı için sabit telefon hattı çektirme dönemi son buluyor.

Kullanıcılar sadece internet ücreti ödeyecek.

BU HABER TÜRKİYENİN TRT 1 TELEVİZYON KANALINDA YAYINLANMIŞTIR...

Yayına Giriş: 26.12.2009 17:32:42

İŞTE HABERİN METNİ

Vatandaşlar internet bağlantısı için ayrıca telefon hattı çektirmek zorunda kalmayacak.

Türk Telekom 2010 yılında internet bağlantısı için sabit hat kullanma zorunluluğunu kaldırıyor.

Türk Telekom Genel Müdürü Paul Doany, 2010 yılında Bilgi Teknolojileri Kurumu’nun kararını beklemeden uygulamaya geçeceklerini söyledi.

2010 YILINA GELİNDİ, TELEKOMDAN HALA SES YOK

Vatandaşlar mecbur kaldıkları bu uygulama için zaman zaman tüketici mahkemelerine giderek Telekom aleyhine dava açıp kazanıyordu.

Türk Telekom ise kullanıcılardan sabit hat ücreti alma uygulamasına devam ediyordu.

Bilgi Teknolojileri Kurumu’nun devreye girmesiyle Türk Telekom 2010 yılında bu uygulamadan vazgeçecek. Ancak uygulamanın hangi ay başlayacağı malesef belli değil.

"TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezimiz adına, Telekom internet sitesinde gösterilen iletişim hattı adresi olan;

iletisim@turktelekom.com.tr

Adresine gönderdiğimiz e posta ile konu hakkında Derneğimiz olarak bir açıklama yapılmasını ve Derneğimiz Genel Merkezine bilgi verilmesini talep ettik.

Ancak 11.01.2010 tarihinden bu yana tarafımıza bir cevap verilememiştir.

Bunun yanısıra Türk Telekom resmi sitesindeki iletişim formu ile şikayetlerinizi dile getirmek istediğiniz de ise, sayfaya yazdıklarınızı gönderemiyor ve sistem arızası ile karşılaşıyorsunuz.

VATANDAŞLARIMIZIN AŞAĞIDAKİ SORGULAMA EPOSTAMIZI ALINTI YAPARAK TÜRK TELEKOMA GÖNDERMELERİNİ BEKLİYORUZ.

"TÜKORDER" Genel Başkanı olarak, tüketicilerizi uyarıyorum.

Aşağıdaki e postayı iki kez gönderdiğimiz Telekom böyle bir olgudan haberi yokmuşcasına davranarak, Türkiye Telekom kullanıcısı tüketicilerimizle dalga geçmektedir.

Telekom Şubelerinde durumu sorguladığımızda, Telekom yetkilileri bizim böyle bir şeyden haberimiz yok gibi pişkin bir cevabı vermektedirler.

VATANDAŞLARIMIZDAN TÜRK TELEKOM ŞİKAYET HATTINI ZORLAMALARINI RİCA EDİYORUZ.

Blog haberimizi yaptığımız şu anda Türk Telekom Firmasından ilginç bir yanıt gelmiştir.

"TÜKORDER" TÜKETİCİYİ KORUMA VE BİLİNÇLENDİRME DERNEĞİ GENEL MERKEZİ'NİN MÜRACAATINI VE GELEN YANITI LÜTFEN TÜKETİCİLER OLARAK OKUYUNUZ...

İŞTE O TRT HABERİNDEN SONRAKİ TELEKOM YANITI...

Kimden: Haklı Müşteri Hattı (iletisim@turktelekom.com.tr)
Gönderme tarihi: 15 Ocak 2010 Cuma 20:45:30
Kime: tukorder@hotmail.com

Değerli Müşterimiz,

Sabit bir telefon hattınız olmadan İnternet hizmetinden yararlanamazsınız.

Saygılarımızla.

İŞTE, "TÜKORDER" TÜKETİCİYİ KORUMA VE BİLİNÇLENDİRME DERNEĞİ GENEL MERKEZİ'NİN MÜRACAATI

From: TUKORDER - TUKETICIYI KORUMA BILINCLENDI DERNEGI GENEL MERKEZI [mailto:tukorder@hotmail.com]
Sent: Friday, January 15, 2010 10:37 PM
To: TELEKOM İLETİŞİM
Subject: FW: TÜKETİCİLERİ KORUMA DERNEĞİ GENEL MERKEZİ BİLGİ RİCASI 1. TEKİDEN

Sayın İlgililer,

11.01.2010 Tarihli Mesajımıza Hala Yanıt Alınamamıştır.

Bu Hususta Yanıtınızın 7 İşgünü İçerisinde Alınamaması Halinde Basın Bildirisi İle İşbu Uygulamadaki Kusurlu Durum Kamuoyuna Yansıtılacaktır.

Bilgi Ve Gereğine 1. Kez Tekiden Rica Olunur.

Tüketiciyi Koruma Ve Bilinçlendirme Derneği
Genel Merkezi

Mukaddes Tümer Demirkol
Genel Başkan Vekili

From: tukorder@hotmail.com
To: iletisim@turktelekom.com.tr
Subject: TÜKETİCİLERİ KORUMA DERNEĞİ GENEL MERKEZİ BİLGİ RİCASI
Date: Mon, 11 Jan 2010 12:37:25 +0000

Türk Telekom'un Bundan Böyle İnternet Saglayıcı Hizmeti Almak İsteyenlerden Telefon Bağlatma Zorunluğu Uygulamasını Kaldırdığına Dair, Kurumsal Haber Aralık 2009 Tarihinde TRT Televizyonunda Haber Olarak Türkiye Kamuoyuna Duyurulmuştur.

Derneğimize Gelen Şikayetlerde İse Halen Bu Uygulamanın İllerde Uygulamasında Sorunlar Yaşandığı Ortaya Çıkmaktadır.

Bunlardan Birisinin Somut Tespitin, Mersin Telekom Müdürlüğüne Giderek, Derneğimiz Üzerindeki İnternet Hattını Numarasız Bir Mekana Taşıma Talebimize, Telekom Mersin Şubesince Böyle Bir Olaydan Bizim Haberimiz Yoktur Şeklinde Yanıt İlgililerimize bildirilmiştir.

(Tükorder) Tüketiciyi Koruma Ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezimiz,

Kamuoyunun Yanıltılıp Yanıltılmadığı Hususundaki Basın Açıklamasını Sizden Alınacak Cevaba Göre Yapılacağından İvedi Olarak İşbu Epostamıza Yanıtın Verilmesini,

Ayrıca Genel Başkanımız Öner Samanlı'ya O5XX.XXX.XX.XX Nolu Telefonuna Da Bilgi Vermenizi Önemle Rica Ederiz.

Saygılarımızla.

Semra Şahin
Genel Sekreter

BU DURUMDA TÜRKİYE'NİN TRT RADYO VE TELEVİZYONU, TÜRKİYE HALKINDAN VERDİĞİ YANLIŞ HABER NEDENİYLE ÖZÜR MÜ DİLEYECEKTİR...?

"TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Başkanı olarak, Türkiye' nin, en güvenilir haber kaynağı olan TRT Genel Müdürü'ne de bu haber doğru ise, neden TELEKOM böyle bir uygulamanın olmadığına dair cevap vermiştir soruyoruz.

"TÜKORDER" Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Başkanı olarak, Türkiye' nin, en güvenilir haber kaynağı olan TRT Genel Müdürü'ne de bu haber doğru değil ise, neden TELEKOM'U böylesine zor durumda bırakacak bir haberi 70 milyon huzurunda yayına sokturdunuz merak ediyor, cevap bekliyoruz.

TÜRK TELEKOM KULLANICILARI OLAN TÜRKİYE TÜKETİCİLERİ ÇANTADA KEKLİK Mİ..?

Hiçbir teknik gerekliliği olmamasına rağmen internet hizmetlerini, bir telefon bağlantısı üzerinden tesis eden, Türk Telekom, Türkiye Tüketicilerini çantasında keklik olarak görüyor ise, çok yakında yurt genelindeki yasal hak arayış eylemlerimizle, o telefonları, TELEKOM'lar önünde parçalamayı da çok iyi biliyoruz.

Öner SAMANLI

"TÜKORDER"

Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği

Genel Başkanı

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..