Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Telekom ve hizmetleri hakkındaki düşüncelerim…

Telekom ve hizmetleri hakkındaki düşüncelerim…
 

Türk Telekom hakkında çok şey söyleniyor her yerde… Özellikle kullanıcılardan gelen şikayetler bu konuşulanların büyük bir çoğunluğunu oluşturuyor… Tarifelerin pahalı olması, bildirilerindeki küçük yazılarda bazı haksız uygulamaları sakladığı, v.s. v.s. …  

Ama biraz geri çekilip kuşbakışı bir bakış açısıyla hizmetlerine baktığımda, Telekom için ne söylenirse söylensin, son derece başarılı ve profesyonel bir vizyona sahip bir şirket olduğunu görüyorum… Lütfen para aldığımı ve onlar hakkında reklam yapmak için bunları yazdığımı düşünmeyin lütfen…  

Hiç alakası yok, günaha girer ve çarpılırsınız… Sadece gördüklerimi söylüyorum… Yıllardır telefon ve internet hizmetimi onlardan alıyorum… Ufak tefek problemler dışında, son derece kaliteliler yaptıkları işlerde… Yaygın hizmet ağı sayesinde, kolay kolay karşılşaılmayacak bir çabuklukta cevap veriyorlar başvurularıma…  

Doğru, hem telefon hem de internet tarifeleri kazık, ona hiç itirazım yok… Ama diğer özel şirketlerde de benzer problemlerin yaşandığı ve işlemlerde bir çok ayın oyunun döndüğü duyumlarını alıyorum… Yani konu para kazanmak olunca, hiç kimsenin eli temiz kalmıyor… Ne de olsa çiğ süt emmiş insanoğlu…  

Uzun lafın kısası, oldukça memnunum Telekom’ dan… Telefon faturalarımı email ile alıyorum… İnternet hızımı arttırmak yada tarife değişikliği yapmak istediğimde hiç bir problem yaşamıyorum… Biraz fazla fatura ödesem de, almayı düşündüğüm hizmeti fazlasıyla alıyorum…  

Bu yazım Telekomu aklama yazısı değil, demin de bahsettiğim gibi… Altyapısıyla ve onlarca yıllık tecrübesiyle benim beklentilerimi karşıladığının bir belgesi yanlızca… Yanlış anlaşılmak istemiyorum, tekrar tekrar söylüyorum o yüzden…  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Öğreniyorum ki, dünyaya yaptıkları hizmetler de hiç de küçümsenmeyecek gibiymiş… Yaptıkları 2000 saate karşılık gelen 2500 e yakın video konferansla, atmosfere milyonlarca kilo karbon salınımın önüne geçmişler… Adalar’ daki akülü araçların devreye girmesi onların işiymiş…  

Yöneticilere verdikleri çevre eğitimleri son derece profesyonelceymiş… Onların şirketlerinde alacakları kararlarda, bu eğitimlerin katkısının hiç de azımsanmayacak düzeyde olacağı belirtiliyor… Benim de kullandığım elektronik posta hizmeti ile de, normalin iki katı bir kağıt tasarrufu sağlamışlar…  

Gönül ister ki, daha hesaplı tarifelerle kullanıcının cebini düşünen bir politika izlesinler… O zaman haklarında olumlu konuşan kişilerin sayısı artacaktır… Çünkü sırtını güvenli bir şekilde müşterilerine dayamadan, istenildiği kadar büyünmüyor…  

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL  

http://www.hayatveinsan.com/?p=10774
http://www.hayatveinsan.com  

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..