Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
Telekom / Mobil
Okunma Sayısı
844
 

Telekom

Telekom
 

Size hiçbir uyarı yapılmadan kesilen telefon hattınız veya internet kullanıcısıysanız kesilen internet bağlantınız oldu mu?

Farz edelim oldu…(bugün benim başıma gelen ve hala devam eden olay 14 saattir)

Açtık 121 telefon arızayı, otomatik cevaplandırma sistemi… Bekle, bekle…

Anlatıyor dil döküyor, reklam yapıyor… Otomatik kaydediyor… Telefon bedava değil, bu hizmetin de bedelini de biz ödüyoruz, bekleme uzadıkça ödeyeceğimiz ücrette artıyor tabii ki…

Sorunuma çözüm arıyorum, arayan bulur diyerek sabırla sorunumu çözme içerisindeyim…

Benimkisi, çaresiz bir derde düşmüş, telefon hattı…(kim bilir kim karıştırdı hattımı)

Arıyorum ev telefonumu, cep telefonumla, telefonum çalar gösteriyor…(olamaz diyorum)

Oysa o anda ev telefonumla internet arıza kayıtlarına bakan o meşhur no ile 444 0 375 ile görüşmekteyim…

Derdimi anlattım, memur anladı… Ben şu anda başkasına ait bir telefon hattı üzerinden görüşme yapmaktayım… Lütfen hattımı kontrol edermisiniz diyorum… Bayram’dı ismi telefondaki memur arkadaşın… Evet dedi haklısınız görüşme yaptığınız hat sizin hattınız değil… Kayıt alıyorum arıza kaydınız alınmıştır diyor… Yapacağı başka bir şeyi yok telefondaki Bayram’ın…

Evime başka birisine ait telefon hattı bağlanmış… Bizimkisi başkasına…

...ertesi gün.

Telefonum susmak bilmiyor meğer benim telefonum Osman Gazi İlköğretim okuluna bağlanmış. E- Kayıt sistemini devreye sokamayan Milli Eğitim Bakanlığının yüzünden, veliler okulları arayarak çocuklarının kayıt yaptırmanın derdine düşmüşler...

Telefonum 24 saat aradan sonra, hizmete açıldı...

Kime şikâyet edeyim bilemem seni Türk Telekom…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Faydanız oldu mu velilere? Güzel rehberlik yapsaydınız bari. Geçmiş olsun.

Eşit Ağırlık 
 02.07.2008 15:13
Cevap :
Merhaba sevgili Harun Deniz, Telefonun başında kaldığım sürece, kayıt için okula başvurmaları gerektiğini söyleyebildim... Saygı ve sevgiler  02.07.2008 23:43
 

Bunu hep yapıyorlar . Bende mağdurlardan biriyim. Ama ben biraz uyanığım galiba. Ne zaman ki civarda tel. bakımı veya onarımı yaparlar. Hemen kendi hattımı kontrol ederim. :)) Korktuğum başıma geldi. tel.arızayı aradıktan sonra Bizzat bağlı bulunduğum telekom müdürlüğüne dilekçe ile başvurdum bu da kesmedi beni; Türk telekom genel müdürlüğüne email yoluyla dilekçemi gönderdim. :)) Yarım saat içinde sorunum ve mağduriyetim giderildi. bu süre zarfı içinde tel. mun bağlandığı diğer abonenin yaptığı görüşmelerde faturamdan düşüldü. Üstelik bağlı bulunduğum telekom müdürlüğünden aranılıp özür bile dilendi. Azıcık dikkatli olunsa hataya meyil verilmeyecek ama burası Türkiye. Herşeyi doğal karşılıyorum artık. :)) Saygılar...

***BİRGÜL*** 
 27.06.2008 23:09
Cevap :
Merhabalar sevgili Birgül, Sizin farkettiğiniz gibi. telefon çalışmasını ben de fark ettim...Karışıklık onlarca telefon sahibinede olmuş (olabilirmiş böyle cevap verdiler) Siz yanlışlığı fark edip dilekçeyle halleden şanslı kişilerdensiniz...Ya fark edemeyen ve başkalarının yaptığı telefon görüşme ücretlerini ödeyen insanlarımız durumu ne olacak...Tek suçlu görevini yapmayanlardır... Türk Telekom Kurumu...Saygı ve sevgiler  28.06.2008 18:44
 

Evi taşıdım, Telekom’a adres değişikliği için dilekçe ile başvurdum..Üç gün sonra bir yazı geldi, bulunduğum bölgede santral olmadığı için beklemem gerektiği söylendi...Beklerken, Hattım bile yokken hem ADSL hem de Telefon faturalarını ödemeye devam ediyorum..( Hattı olmayan telefona 14 YTL ADSL ‘ye 29 YTL ödüyorum)..Nasıl film ağabey?

Ali Gülcü 
 27.06.2008 13:28
Cevap :
Sevgli Ali Ülkemizde her şeyin bir çözümü mutlaka vardır. Bir zamanlar bakan tercihli , kurum tercihli... olduğunda bir günde kutuların içinde boşta bekletilen hatlara bu tercihli telefonlar bağlanırdı...Anladığım kadarıyla sen nakil talebinde bulunmuşsun. İllede olmuyorsa bence eskileri iptal ettir ödemeden kurtul. Ve yeni talepte bulun sadece benimkisi öneri...Yeni evinde sağlık ve huzur içinde yaşayın Sevgilerimle.  28.06.2008 18:35
 

Sayın yazar, ne güzel bir sürpriz yapmış size meşhur Telekom! bu günün Türkiye'sin de yaşananlara bakınız traji komik... Tek söylenecek laf var özelleşti de ne oldu ? Aynı tas aynı hamam. Ha şunu özelleştirmeden adam gibi işletip de Ülke gelirine kat kat katkımız olsaydı ne olurdu? Ölürmüydük? Ama anlaşılan o ki, baş edemediğini sat gitsin politikası izleniyor bu yeni iktidar da... Kusura bakmayın politika ile nelalakası var diyeceksiniz lakin Telekom la ilgili bir sorun duysam her zaman içimde ki satılma acısı ağır basar. Saygılarımla...

Erhan Türk 
 27.06.2008 2:08
Cevap :
Sevgili Erhan merhabalar, Telekomun satılması bence içler acısı bir durum...Sen milyarlarca dolar kar eden ve etmeye devam edecek kurumu ( adına satmak diyorlar) sat..hizmet ve alt yapıda değişklik yapma, ceza bizlere kesilmeye devam etsin...Telekomu ve diğer kar eden kurumların satılması yüreğimi acıtıyor...Saygı ve sevgiler.  28.06.2008 18:25
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 358
Toplam yorum
: 1564
Toplam mesaj
: 176
Ort. okunma sayısı
: 4492
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster