Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '09

 
Kategori
Bilgisayar
 

Telekomdan laptop aldım :)

Telekomdan laptop aldım :)
 



İki tane hem de. Bir bana bir de kızıma.

İlk kampanyada LG X110 modeli vardı, her ay telefon faturasıyla 24 ayda ödemek üzere sözleşme yapıp veriyorlarmış. Bir tane almıştım, ikinciyi alamadan tükenmiş telekom bayilerinde bulamadıydım o zaman.

Bu sefer de ADSL faturasıyla yine 24 ayda ödenmek üzere CREA MINIC J100 ler gelmiş, ondan aldım.

Ufak laptoplar, evet. Bana yetiyor ama. Bilgisayarın ''B'' sinden anlamayan sade kullanıcı, kendi halinde havva kızı formatındaki ben ve kızım için gayet güzeller. Teknik özellikleri konusunda hiç bir fikrim yok haliyle. Ama kamerası var, kablosuz bağlantısı var, yazıcı tarayıcı bağlantısı var. Müziğimi dinliyorum, istersem görüntülü konuşabiliyorum ailemle. CD takılmıyor sadece, film ve oyun indirilmiyor kapasitesi küçükmüş; o da masa üstü pc var nasılsa diye fazla bir kayıp gibi görünmedi cahil pc kullanıcısı olarak gözüme. Bir de ''silver nano teknolojik'' yazanından değil, 3G modemlisinden bizim laptoplar. Bayi yeni yerine taşınınca ayırttığım telekomun reklam kampanyasındaki ''uçan modem'' dediklerinden de alacağım.

Ne işime yarayacak?

Tarlada, bağda, bahçede değişik birşey görürsem anında on line olup web den hocalarımla görüntülü fikir alışverişinde bulunabileceğim. Bence gayet iyi.

Ufak olması ben ve kızım için aslında olumlu bir özellik. Ayrıca laptop çantası taşımamıza gerek yok. Kol çantamıza atıp çıkıyoruz. Hem hafif, hem de sağda solda unutma, çaldırma riski sıfır. Tam hatun pc si yani. Şehirlerarası otobüslerin neredeyse hepsinde kablosuz internet bağlantısı olduğu için yolda fazla bagaj derdi olmadan rahatlıkla çantamdan çıkarıp kullanıyorum.

Pc lerden hiç anlamam, teknik özelliklerine aklım ermez. Dediğim gibi sade kullanıcı olarak bu laptopların özellikleri bana yetiyor, işimi görüyor. Kızım da çok beğendi.

Klavyesi de haliyle ufak ama hatun kısmısı zaten narin elli olduğundan kullanımı rahat. LG' nin klavyesi biraz daha büyük CREA' dan.

Türk Telekomun böyle kampanyalarından kendi adıma memnunum. Ciddi atılımları var. Her kim akıl ettiyse tebrik ve teşekkür ediyorum. Faturalarla beraber ödendiği için aile bütçesini de sarsmıyor.

Bence en yakın telekom bayiine bir uğrayın derim. Şimdilerde hem bu faturayla ödemeli hem de Axess kartına taksitle, büyüklü küçüklü laptopların kampanyası varken bakıp inceleyin.

Benim laptoba burun kıvıran iş arkadaşlarım şimdi ''yaa bunlar çok güzelmiş. '' diyorlar :)
 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..