Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '07

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Telekomun grev işkencesi

Telekomun grev işkencesi
 

Telefon, toplumsal yaşamın vazgeçilmez unsurudur... İletişim çağının ''olmazsa olmazıdır...''

Grev hakkı, tüm emekçilerin, aydınların, memurların yasal hakkıdır...

Devlet memurunun da hakkı olmalıdır... Demokratik haklar engellenmemelidir...

Patronların ellerine kaldıysak vay halimize...

Haksız grevlerde, onların da en doğal hakkıdır: Lokavt...

Ancak, grev hakkı da lokavt hakkı da hiç bir zaman insanların acil gereksinmelerini ''Baltalayıcı '' Olmamalıdır.

Neredeyse bir hafta oldu... Ev telefonumun ''Şehirler arası '' İrtibatı kesik... Telefon ve hat sağlam...

Borcum yok... Vergisini de ''Cücüğüne kadar'' almışlar... Bu vahşet niye ?.. Şehirlerarası kapalı ???

''-Ekmek bulamıyorsan, pasta ye !.. Kardeşim'' mi demek istiyor bunlar...?

Bak !.. İhtiyar Gazi Ninem torunlarını arıyamıyor !.. Ayıp !.. Ayıp !..

Herkesin cep telefonu yok ki!..

Ben senin grev hakkını baltalamıyorum ki !..

Ey Telekom Grevcileri !.. Senin grev hakkın varsa benim de vatandaşlık, insanlık haklarım var !..

Benim telefonumla oynama...

Patronunu içeri alma da bir göreyim!.. Savcı ensenden yakalar...

Senin derdin gariban halkla mı ?....

Gelen giden gariban halka çullanıyor... Ayıp be !...

Telefonumun problemini, Türk Telekom internet adresine ve sorumlu 121 nolu telefonuna bildirdim...

Ayrıca, 4441444 numaralar hep arandı... Yanıt:''İncelemede...!

Bir de internet sitelerinde açıklama yayınlıyorlar:

''Görüşme hizmetleri sekteye uğratılmayacak ''diye... Yalanın kuyruklusu !..

Kazı işlemleri nedeniyle bazı esnafın telefon kabloları bir şekilde (?) koparılmış.

Başında 5 görevli, evirip çeviriyorlar... Güya iş yavaşlatma eylemi...

Senin grevine karışmıyorum... Bak ben devlet memuru olarak Grev Hakkım var mı ? YOK !..

En doğal hakkım olan acil görüşme hakkımı elimden alamazsınız !.. Böyle ''Demokratik hak olmaz...''

Ulaşım araçları, belediye, fabrika elemanları, hastane işçileri grev yapar... Tamam... Destekleriz...

Onlar acil durumlarda hizmetinize açıktır... İnsan haklarını ezen, yok eden grevin adı ancak: Zulüm'dür....

Ben buradan savcılara suç duyurusunda bulunuyorum...

İzmir ve havalisinde Telekom Grevi, amacından sapmış; birçok yerleşim biriminde, haberleşme özgürlüğümüz elimizden alınmıştır...

Ödediğim vergilerimi geri istiyorum...

Hukukun çiğnendiği yerde zorbalık başlar...

Hasta annesini, yakınını araryamayan milyonlarca insan sıkıntıdadır...

Telekom Grevcileri!..

Sizin yıllarca konuştuklarınızın bedelinin yarısı belki bedavaydı...

Unutmayın ki bu gariban halkın hepsinde ''Cep telefonu vb. iletişim araçları yok !..

Size olan sempatimizi iyice yitirmeden telefonumu geri ver !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..