Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Telekulak çok merak ettim araştırdım. Bildiriyorum.

Telekulak  çok merak ettim araştırdım. Bildiriyorum.
 

Bakmak görmek değildir.


Baskı politikaları iktidarı temsil eden siyasi güç tarafından uygulandığında gerilim taşıyan ve sindirme amacıyla uygulanan riskli bir stratejidir.
Tarih boyunca görülmüştür ki halkın özgürlüğünü, eşitliğini koruması gereken iktidarlar devlet gücünü siyasi amaçlar için kullandığı zaman tepki almış, halka hizmet varolmanın dayanılmaz hafifliğine dönüştüğü zaman, üstelik kendi içinde kontrol edemediği bir takım ekonomik ve farklı amaçlara hizmet eden güçler dengeleri altüst ettiğinde artık ne kadar güçlü olursa olsun. Ne kadar stratejik kaleleri avucunun içine almışsa alsın kendini adayıp da, hayatını budadığı halkı karşısında bulacaktır.

Demokrasilerde çoğunluk rakipsiz, seçeneksiz ve denetimsiz bir kuvvet durumuna gelince, insan hak ve özgürlüklerinin yanı sıra demokrasinin de en büyük düşmanı haline dönüşebilmektedir.
Varlığını koruma güdüsüyle polis devleti doğuracak yasa dışı bir yapılanmaya giderse işte! O zaman bir milleti dönüşü olmayan kaosa sürükler. Tarih affetmese ne olur? O koca tarih, yeni neslin geleceği zaten yok olur.
Artık eşiyle birlikte arabada özel konuşmaları dinlenen, iktidar ve yandaşlarının hedef gösterdiği anayasa başkan vekilimiz de oldu dünyada bir ilk mi bilmiyorum. Hayırlı olsun.

Avukatlar tarih boyu köle kullanmadılar ama hiçbir zaman efendileri de olmadı! Molierac

Eğer böyle bir takip gerçekleşmişse bunun hangi kurum tarafından yapıldığı ve yasal olup olmadığı da tespit edilmelidir.
Bazı komutanların ve yargı mensuplarının internet sitelerine düşen telefon konuşmaları
En son''Anayasa Mahkemesi Başkan vekili Osman Paksüt' ün dinlenmesi iddialarının üzerinden iki hafta geçmeden : Genel Sekreter Önder Sav'ın cuma günü odasında gerçekleşen bir görüşmenin pazartesi günü belli gazetenin manşetinde yer alması bir çetenin mevcut olduğunu düşündürmüyor mu?
Bir iktidar niçin vatandaşının hakları, özgürlüğü, eşitliği, devamlılığını sağlayan olmazsa olmaz bağımsız güç merkezleriyle kaleleriyle uğraşır anlamıyor ve merak ediyorum. Dinlendiğini bilmeyenler ne kadar acaba?

 
Toplam blog
: 28
: 497
Kayıt tarihi
: 12.05.08
 
 

DOĞA, SANAT, HAYATA DAİR HERŞEY. İzmir de doğdu… Resim sanatçısıdır. Resim sanatçısı Fatma Eye ve 1..