Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '09

 
Kategori
Anılar
 

Telekulak misali

Tüm yorum ve ziyaretleriniz için teşekkür ederim. Çocukluğumda sahip olamadığım oyuncakların en güzelini şu an ellerimde hissediyorum. Binlerce teşekkürler.
İlkokul günlerime döndüm bugün... Siyah önlük, beyaz yaka, saçlarımda beyaz kurdela. Bedenime ağır gelen çantam ve ismini hiç unutmadığım ilk öğretmenim. (Ruhu şad olsun) Yeni bir başlangıç....
Sınıfın muhtemelen en çelimsiz, en sessiz öğrencisiyim. Çıkış zili ve kapıdayım. Karşımda beni almaya gelen babam. Allah allah...Neler oluyor? Bu ne mutluluk...
Dönüş yolunda sımsıkı tuttuğum o sıcak el birden buz oluyor...Beklemediğim sorular; anlamsız, cevapsız kalmaya mahkum ve sorana yakışmayan. İçim titriyor, üşüyorum.
"Ben evde yokken neler konuşuluyor, benim hakkımda ne söylüyorlar?" diyor, "Sen bana anlat, ben kimseye söylemem. " Bu da ekindeki garanti belgesi...
Sen yokken herkes sadece rahat bir nefes alıyormu demeliyim? Yoksa hergün birimiz, senin geleceğin saat yaklaşınca; karşı binanın camına yansıyan görüntüden ayaklarını gözetliyoruz ve geldiğini anlayınca içtimaya hazır koğuş pozisyonu alıyoruz mu demeliyim? Hadi, gösterin zekanızı. İşte size soru, cevap bekliyor.
Korkuyorum, ağzımdan çıkacak söz ortalığı savaş alanına çevirebilir. "Herkes ders çalışıyor, kimse birşey konuşmuyor." En kestirme, en kolay ...
Televizyon sadece ev sahibimizde var. Yaşlı amca ve teyze arada çağırıyorlar. Çocuklar televizyon izlesin diye. Sadece annem ve babam çıkıyorlar yukarıya. İçim gidiyor, istiklal marşı bitene kadar seyretmek istiyorum ama nafile. Çocuklar ders çalışacaklar, bende. Ama benim asıl görevim kalıp evdekileri dinlemek. Ancak; bu ikimiz arasında sır...
Ben 7 yaşındayım. Anne-baba çocuğum okusun, doktor-avukat olsun der. Bizde ideallerde garip. Herhalde ispiyoncu olmam isteniyor. Hani şimdiki telekulak misali...

 
Toplam blog
: 6
: 417
Kayıt tarihi
: 12.03.09
 
 

Lise mezunuyum. 47 yaşındayım. Evliyim ve 2 çocuğum var. Emekliyim. İlk kez birşeyler paylaşmaya çal..