Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Telepati

Telepati
 

Bir dost…
Bugün bir yazısını yolladı bana…
Farkettim ki,
A-a..??
Doğum günümde yazmış!
Oysa o yazıyı yazdığında
Ben daha yoktum bile ortalarda.
Hem zaten… doğum günümü…
Şu an bile bilmiyor daha:)

İlginçtir böyle şeyler…
İnanası gelmez insanın ama,
Yine de inanmayı reddedemezsiniz de.
Bazı insanlarla
Telepatik bir bağ vardır arada;
Sizin hiç farkında bile olmadığınız
Bir köprü kuruludur orada!

Bu dostla ilk karşılaştığımız gün bile,
Ki çok da yenidir;
Yine ilginç bir şekilde
Aslında pekala olumsuza yorulası
İfadeleri de varken
Ben, olumluya yormuştum nedense…
Evet… “neden” işte..?
Bu zaten mesele!

Sanki içimde bir ses
Diyordu ki bana
Bu bir nefes!
Aynı sen gibi, sen kadar
Senden bir ses…

Ben de o sesi zaten hep dinlerim.
Çünkü bilirim ki,
Asıl gerçeği tek bilen
Ve
Şu akışın tek sahibi,
Piri… miri…
Yaratıcı ve kurucunun nefesidir
O ses!

Ve ey dost,
Selam olsun sana…
Nice doğru seslere,
Yeni soluk ve nefeslere
El’ele yürümek üzere
Be hey… can… dost!
Ve o kudret!
Bir şiir bile yazdırdın ya bana
On dak’kada…

Hoş geldin dünyama
Dost…
Dost…
Merhaba 

Filiz Alev
16.04.2011 

 
Toplam blog
: 157
: 3152
Kayıt tarihi
: 03.03.11
 
 

Ekonomistim, emekliyim. İki evlat annesiyim. Müzikle ilgilenirim, bestelerim vardır. Düşünürüm, a..