Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Televizyon dizilerinde kanser

Televizyon dizilerinde kanser
 

binbir gece


Binbir gece, arka sokaklar, var mısın yok musun ve diğerleri bunların hepsinin ortak özellikleri çok seyredilmeleri. Hangi diziyle ya da hangi proğramda başladığını bilmiyorum ama son zamanlarda çocuk oyuncuların kanser olmaları rol gereği, bu durum acaba bizler için iyi bişeymi yoksa kötümü tam olarak anlayabilmiş değilim.

Ben şöyle düşünüyorum senaristler hangi dizi kötüye gitse hemen kansere sarılıyorlar onlarda böyle düşünüyorlar ama ne gariptir ki şu ana kadar izlediğim kadarıyla dizilerde bu hastalıktan ölen birine rastlamadım. Üstelik hızla ve kolaylıkla iyileştiler, aslında bu bizim için bir moral kaynağı oluyor, ama yinede sanki bu hastalığı kullanarak para kazanıyorlar gibime geliyor, kanseri çok basit bişeymiş gibi gösteriliyor biraz kızıyorum. Kanser dizilerde işlenmeden önce doktorlardan fikir alınmalı halkımıza yanlış bilgiler verilmemeli çünkü halkımız bu konularda çok hassas, özellikle bizler çok etkileniyoruz ve o süreci tekrar baştan yaşıyoruz sanki acılar iki katına çıkıyor. Seyretme diyenler olabilir ama ben seyretmesem bir başkası seyrediyor kısacası bunlar duygu sömürüsü kanser işlensin ama devamlı değil basit gibi değil gerçekci olsun.

 
Toplam blog
: 29
: 1286
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Okumayı ve yazmayı seven ve bunları insanlarla paylaşmayı  barış ve hoşgörünün bütün insanlığa eg..