Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '06

 
Kategori
Haber
 

Televizyon yayınları

Televizyon izlemekten hoşlanıyorum. Bilinçli izlenen yayınların, insan gelişiminde bir etken olduğuna inanıyorum. Ancak özellikle son 2 senedir, TV yayınlarının artık izlenemez bir hal aldığına inanıyorum.

Elime kumandayı aldığımda, hangi tv kanalını açarsam açayım, ya magazin programı, ya da tamamen aşk, entrika, silah veya mafya üzerine kurgulu saçma bir dizi ile karşılaşıyorum. Çevremde kiminle konuştuysam, hemen hemen aynı yakarışları duyabiliyorum. Peki insanlar bıktı ama, TV kanalları bu yayınlardan bıkmadı mı?

Arena, Objektif, Deşifre, Haber Özel gibi düzeyli haber programları, Ceviz Kabuğu, Siyaset Meydanı gibi tartışma programları gece yarısından sonraki saatlerde yayınlanıyor. Şahsen ben, uykusuzluğu göze aldığım zamanlar inatla izliyorum, ancak çalışan bir insan olduğum için çoğu zamanda kaçırıyorum. Hep merak ediyorum, insanlar bilinçlenmesin, yorumlamasın diye mi bu programlar geç saatlerde yayınlanıyor?

Sayın Yayın Müdürleri; sizlere sesleniyorum. Mutlaka magazin ve dizi izleyicileri çoğunluktadır. Raytingleri bu programlar topluyor. Anlıyorum sizleri, ancak toplumsal bir sorumluluk olarak lütfen insanlarımıza Türkiye hakkında bilinçlenebilecekleri, düşünebilecekleri ve yorum yapabilecekleri programları da izleme alışkanlığı edindirelim. Eğitici programlara yer verelim. Örneğin "Şu Çılgın Türkler" kitabı, dizi veya belgesel halinde program haline getirilebilir. Bizler ve yeni nesil çılgın atalarımızın ne şartlarda bu ülkeyi kurtardıklarını zevkle öğrenebilirler.

Şu anki yayın politikalarının sonuçları ortada; 10-15 yaşındaki çocuklar, ellerinde bıçakla, silahla birbirlerini vuruyor, şirin mafyalar türüyor, sapıklar doğuyor. Lütfen televizyon kanalları, sosyal sorumluluklarınızı yerine getirin. Hatanızın farkına varın artık...

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..