Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Televizyonlu oda

O değil de;

Bi yemek molası vereyim dedim, itinayla tepsiye hazırlayıp televizyon karşısında yerimi aldım. Keşke yapmasaydım…

Program ‘evlenip başımı yakmaya çalışıyorum..’du. 

Genç oğlumuz telefonla katıldı. Kızımıza, 

‘evleneceğim kızla aynı yağmurda ıslanmak değil,
yağmurdan sonra aynı güneşte yanıp kavrulmak istiyorum’ dedi.

Kapattım televizyonu… gidip mutfakta yedim yemeğimi.. Sonra da televizyonlu odaya bidaha girmedim…

O değil de;

’odalarda ışıksızım katıksızım viraneyim/seni sensiz duvarlara yazan benim divaneyim’

O değil de; 

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..