Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '21

 
Kategori
Siyaset
 

Televole

Tarihte hınç, öfke ve hırs uğruna savaşların kaybedildiğini biliyoruz. Siyasette gelinen nokta olan seviyesizliği kabüllenemiyorum. Bu kadar hınç ve hırs neden diye düşünüp duruyorum. Akşener hariç diğer liderlerin sert çıkışları ve hakarete varan söylemlerini kınıyor, tek adam, adamcağız ve militan söylemleriyle bir yere varamayacaklarını düşünüyorum.

Toplum olarak balık hafızalı olduğumuz söylense de seçmenin siyasilere sandıkta verdiği cevapları da her zaman konuşuluyor.

Siyasi liderler bana göre böyle ucuz polemikler yerine keşke vatandaşa yönelik toplumun yaşam kalitesini arttırmak üzerine demokratik tartışmalarını sürdürüyor olsalardı.

Pandemi süresince seçmen önümüzdeki erken veya zamanında yapılacak olan seçimlerde ötekileştiren liderlere oy verilmeyeceğini öğrenmiştir.

Televizyon kanallarında gazeteciler hem günlerce hem saatlerce bu üç söyemleri tartışıyorlar kısır döngü şeklinde.

Tüm bu boşuna nefes tüketmek yerine televizyonlarda keşke eski 'Televole' programları yeniden yayına alınabilmesini isterdim doğrusunu isterseniz.

Dün de yazmaya çalıştım. Çarşaf listelerle (partileri ayırmadan) istisnasız tüm siyasi parti liderleri 12 eylül öncesinde sağ ve sol ideolojilere mensup kişileri meclise taşımışlardır ANAP DYP ve MHP başta olmak üzere. Bugün de farksız durumla karşı karşıyadır siyaset kulvarı.

Cumhuriyetin 100. yılı olan 2023 yılı itibariyle ülkede seçim sisteminin değieceğine ve çarşaf liste tarih olacağını, dolayisiyle demokratik seçimlerin yapıldığı döneme geçileceğine inancım sonsuzdur. Çünkü insanlar güzel şeyleri hak ediyor.

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..