Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Telli turnam

Telli turnam
 

Selam söyle gönlümde mahzun kalmış o, yare...
Gönlümün hüzün kokan çiçeği yar, kaybolan çocukluğumun neşesi sensin...
Geniş zamanlarda ne çok göç yaşadık içimizde; hep kışa denk gelen...
Telli turnam, selam söyle; sevdiğimi hiç söyleyemediğim o, yare...
Hep, bahar dalıydı gönlümde, çığlar düşen ömrümde...
Ne çiçeği soldu, ne de kalbimde yeri doldu...
Telli turnam, bam telime dokunma; sözleriyle yüreğime dokunan yare, selam söyle...
Onu sevdiğimi söyleyemedim, ne çare...
Göçerken gönlünden, dönüş yolumu kaybettim; o, beni bulur zannettim...
Telli turnam, ulaşamayacağım o, yare de ki;
yüreğim pare pare, kavuşmak mahşere kaldı ne çare...
O, yare; ben biçare...
Telli turnam selam söyle, sevdiğimi hiç söyleyemediğim o, yare...
Mevsimlerden göç, günlerden ayrılık; ölümün üzerime selası var...
Telli turnam o, yare de ki; ölümün vedası geldi artık...
saat:04.40 / 14.07.09

Hülya AŞKAROĞLU

 
Toplam blog
: 56
: 342
Kayıt tarihi
: 14.05.09
 
 

Akdenizliyim, gazeteciyim, aceleciyim, kelimelerin kızıyım... İstanbul'un tepesi yedi, yedisi kalaba..