Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Telvenin dediği

Telvenin dediği
 

İçtiğim kahvenin telvesinde aşk çıktı. Bir kalp gördü falıma bakan. “Çok yakın da” dedi. Ben ilk defa inandım fala. Nedendir bilinmez…

Belki o heyecanı özledim, ellerimi titreten, belki konuşamamayı özledim gözlerinin içine bakarken. Belki birini değil ama artık bana hiç uğramayacakmış gibi gelen o güzel duyguları özledim.

Aslında biraz da kızdım kendime, fallara kalmış geleceğime daha çok gözyaşı dökerim diye. Biri çıktı falımda, aslıda rüyamda gördüğüm kişiyi tarif ediyordu falıma bakan.

Belki de ondan inandım fala.

Oysa telve nereden bilecekti benim geleceğimi. Dedim ya ilk defa inandım fala.

Biri bana fal baktı, içtiğim kahvenin telvesinden geleceğimi söyledi.

Şimdi ben bekliyorum; fal ya tutarsa diye.

Bir kahve daha içmedim, büyüsü bozulmasın diye.

Telvelerin çizdiği resmi bekliyorum belki gerçekleşir diye.

Gerçekleşir de, rüyamda gördüğüm gelir diye...





fal not: fala inanma falsız da kalma.

 
Toplam blog
: 139
: 3267
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..