Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Tembeller, sorumsuzlar suçu hep başkalarına atar.

Tembeller, sorumsuzlar suçu hep başkalarına atar.
 

Al işte! Bu da sana bugünün küçük; yarınınsa büyük tembeli!!!...


En sevmediğim iki insan tipi, tembeller ve sorumsuzlardır; benim güzel okuyucum. 

Tembel, " İşi ben yapmadım. Üşendim. Uğraşamadım." demek yerine mertçe; " Bu işi, şu yüzden, bu yüzden, falanca böyle yaptı diye; falanca böyle dedi diye yapmadım; yapamadım." der. 

Sorumsuzlarsa, hiçbir topa girmez kendiliğinden... Hep birileri kahramanlık yapsın diye bekler bencilliğinden... 

Hep suçlu arar gözleri... Hep havadadır elleri... Hep, " Sen de sen..." der dilleri... Hep suçlayıverir birilerini... Hiçbir durum ve şartta, " Suçlu benim. Sorumlu benim." demez onun sözcükleri... 

Hep birileri yapsın diye bekler işlerini... Hiçbir işi kendiliğinden yapmaz elleri... Mecbur kalmadıkça bozmaz rahatını onun bedeni... 

Yani senin anlayacağın güzel okuyucum, tembel de sorumsuz da aynı tarağın bezi... Yoktur kimseye faydaları... Beklerler hep; yardım etsin onlara başkaları... 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..