Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '13

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
268
 

Temel, Aşk, Suriye, Amerika

Temel, Aşk, Suriye, Amerika
 

panorama


Komutan askerleri eğitim alanında toplamış havadan sudan konuşuyormuş, Askerlere; size bir soru soracağım bilene iki gün izin var demiş.“Sevişmek aşk mıdır iş midir?” diye sormuş. Herkes sus pus duruma geçmiş. İçlerinden birden Temel atılmış “Aşk”tır, komutanım demiş. Komutan gülerek Temel'e; nereden biliyorsun demiş?, Temel'den hemen cevap gelmiş; “iş olsaydı bize yaptırırdınız komutanım” demiş.

Biz soralım; Suriye’ye savaş açmak iş midir? Aşk mıdır?

Temelce, cevap verelim; “Çok pis bir iştir hem de çok pis.”

Eğer aşk olsaydı Amerika mutlaka yapardı.

Benim dileğim ise sadece Amerika'nın değil tüm Dünya Ülkesinin İnsanları, o ünlü slogan ile;

“Savaşmayıp sevişsin”

Nizamettin BİBER 

Abbas Oğuz bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Nedim Beyle hemfikirim,bence de.

Kerim Korkut 
 24.05.2013 21:29
Cevap :
Ben de size katılıyorum, gençlerin diliyle aynen, selamlar :))  24.05.2013 23:53
 

Bunların yanında Temel de sıfırda kalır vallahi...şimdi önemli olan savaş ve barışın dilini iyi kavramış olmak ve bunda da samimi olmaktır. Sağlıklı bir insan aklı sevgiden,güzellikten,iyilikten,hoşgörüden ve içtenlikten yana olur yani barışın dilini konuşur;gerilim,kavga,yıldırma,korku ve öldürme,yıkıp-yıkmadan yana olan ise saavaşın dilini konuşur.Bu dili konuşanlar çıkarları yüzüden günahın en büyüğünü yüklenmiş olanlardır,Nizamettin bey kardeşim. Güzeldi!Yüreğinize sağlık.Selamlarımla..

Abbas Oğuz 
 24.05.2013 16:38
Cevap :
Merhaba Abbas Kardeşim, güzel mesaj içeren ve sevgiyle bütünleşen yorumuna içtenlikle teşekkür ederim. Selam ve sevgi ile.  25.05.2013 17:33
 

:)))...bence de...

nedim üstün 
 24.05.2013 15:52
Cevap :
Teşekkürler, üstad eyvallah :))  24.05.2013 17:04
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 887
Toplam yorum
: 3757
Toplam mesaj
: 86
Ort. okunma sayısı
: 2683
Kayıt tarihi
: 06.06.12
 
 

Yeni dünya düzensizliğinde insan olmaya çalışan ve okuyarak ne kadar cahil olduğunu gören, olayla..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster