Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Temel özgürlük

Belki geç kaldım bu konuda yazmaya veya yeni aklıma geldi diyelim. Başbakanın referendumda meydanlarda sarfettiği sözler aklıma takıldı.Örneğin 'daha çok özgürlük, daha çok demokrasi' diye. Acaba bu sözlere inanan bu çoğunluk şimdi başbakanın uygulamalırına bakıyorlar mı? Dilim döndüğünce açıklamaya çalışayım;  

Bir başbakanı protesto etmek temel haktır bence..  

Öğrenci olup yönetimi beğenmemek haktır bence..  

Üretici olup başbakanı eleştirmek demokrasidir bence..  

Beş yıl hapiste yatıp suçu belli olmayanın isyan etmesi kişisel özgürlüktür...  

Yapılan heykele ucube diyen başbakana isyan etmek demokrasidir ...  

Tarihin gerçeklerini anlatmak ve yayınlamak demokrasidir bence..  

Başbakanın küçük kızının dışişlerinden sorumlu kişi olup maaşa bağlanmasını eleştirmek kişisel özgürlüktür..  

Enflasyonu belirleyen satış maddelerinin tartışılmasıda kişisel özgürlüktür...  

Bu ülkeye ömrünü vermiş kişilerin yargılanmasına tepki göstermekte kişisel özgürlüktür..  

Basını himayesine alıp taraf olmayan gazetelere çıkışmakta özgürlüktür...  

Açılıma sahip çıkarak, kürtçe türkü söylemeyenleri öldürenlere hakaret etmekte kişisel özgürlüktür....  

Bir Başbakanın söylediklerinin yalan olmasını savunmakta bir özgürlüktür....  

Ama bunları söyleyen ve savunan herkes provakötörtür diyen başbakan istemiyoruz diyende özgürdür.  

Biz bu ülkede yaşayan insanlarız ve başbakan bizim memurumuzdur diyenler de teröristtir..  

Çünkü bizim başbakanımız bir adı konmamış bir kraldır.  

Bunu yazdığım içinde zannederim bir provakötörüm ben.  

 

 

 

 
Toplam blog
: 8
: 927
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Amasya'da doğdum, ilk ve orta eğitimimi Samsun'da mesleki eğitimimi Ankara'da tamamladım ve 2003 ..