Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Futbol
 

Temsilcilerimizin rakipleri belli oldu!

Temsilcilerimizin rakipleri belli oldu!
 

Avrupa kupalarındaki temsilcilerimizin rakipleri belli oldu.

Eşleşmeler şu şekilde;

Sivasspor - Anderleht

Fenerbahçe - Honved (Macaristan)

Galatasaray - S. Wanderers (Malta) - Maccabi Netanya. (İsrail) Maçının tur atlayanı ile.

Şampiyonlar Liginde ki temsilcimiz Sivasspor'un rakibi Anderleht, Belçika’nın en güçlü takımlarından bir tanesi. Sivasspor'un olası diğer rakiplerinin yanında Anderleht iyi bir eşleşme diyebiliriz. Ben Sivasspor'un, Anderlehti eleme şansının olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar Anderleht güçlü ve tecrübeli bir ekip olsa da Sivasspor'un onlar için kolay bir takım olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta favori olan takım şüphesiz Anderleht fakat Sivasspor'un da turu geçme şansının olduğunu düşünüyorum.

Avrupa kupasındaki temsilcilerimiz Fenerbahçe ve Galatasaray'ın ise rakiplerini ciddiye alarak oynamaları halinde işlerinin kolay olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar G.Saray henüz 2. turu geçmemiş olsa da ben Tobol'u, İstanbul'da rahat geçeceğimizi düşünüyorum. F.Bahçe ve G.Saray'ın rakiplerinin ismlerini ilk kez duyuyorum bu nedenle bu takımlar hakkında bilgi sahibi değilim. Sonuçta bizim takımlarımızın göstereceği performansın önemli olduğunu düşünüyorum.

Avrupa Kupalarında ki bütün takımlarımıza başarılar diliyorum. 3 te 3 yapma şansımız olası görünüyor.

Saygılarımla....

 
Toplam blog
: 59
: 798
Kayıt tarihi
: 25.02.09
 
 

Hayat futbola fena halde benzer. Futbol, şahsi beceri gerektirir; ama aslında toplu oynanan, insa..