Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Temyiz Dilekçesi

Temyiz Dilekçesi
 

temyize edilmiş bir aşk....


YARGITAY 1. HUKUK DAİRESİNE 

Gönderilmek üzere 

..... MAHKEMESİNE 

TEMYİZ EDEN: Psikiyatrist Felsefe 

DAVALI: Hercai Can-ı cananın Tecridinde ömür boyu kalma ile sonuçlanan davada esaretim elimden alınmıştır elimden alınan bu esaretimin bana geri verilmesini arz ederim. 

KONU :...1. Asliye Hukuk Mahkemesinin… 1340sayılı 15./01/2011 tarihli kararının temyizen bozulması talebidir. 

Sevgili hâkim bey ben Mecnun'un- Leyla'yı, Kerem'in Aslı'yı, Mem’in Zin'i sevdiği gibi kadınımı seviyorum, lakin artık çok yoruldum ve bu tecritten kurtulmak istiyorum bilginize sunulur. Aşağıdaki yazı ise Halet-i Ruhiyemin bir yansımasıdır.(saygılar) 

Gecelerim artık soğuk geçiyor, rüzgârlar hep ters esiyor ve ben üşüyorum… 

Üzerimi örten sadece bir yalnızlık var… O da beni terk etmek üzere. 

Lal olmuş bütün sokaklar ve caddeler, yolları ise hiç sormayın karanlık olup üstüme çöküyorlar… Biliyorum onlarda beni terk etmek üzere…Sensiz ve sessiz bir çığlık atmak istiyorum… Yalnız meleklerin ve şeytanların olduğu bir yerlerde…biliyorum belki melekler duymayacak beni… Lakin şeytan bile olsa sesimi duyurmak istiyorum… Dıcentra Formosa’ların (Ağlayan Kalp Çiçeği) açtığı hazan mevsiminde… 

Erguvan çiçeklerinin ise iniltisini duyuyorum bugünlerde, belli ki bitap ve hasta düşmüş can-ı cananı kardelen çiçeğini beklemekten… 

Rudbekya( GÜNEŞ ŞAPKASI) çiçekleri ise erguvan çiçeklerin bu haline çok üzülmüş ve arkadaşına ışık olmuş şapkasını giymeden ve henüz hazan mevsiminde açma sevincini görmeden güneş gibi kızgın teni kavrulmuş ‘ seni seviyorum’ deyip gitmeden… 

Ey erguvan çiçeği neden âşık oldun ki seni sevmediğini bile bile… Neden ve gene soruyorum neden? 

Siz başka baharların çiçekleri, doğanın bülbülleri değimiydiniz? 

Ya da başka baharlarda buluşmayı ümitleyen meftun âşıklar mıydınız yoksa… Gene soruyorum neydiniz? 

Ve ya ümitsizlik içinde ümit mi bekliyorsunuz? 

Ne bekliyorsunuz siz… 

Nan gibi âşık olmak mı dersin bu sevdaya sevdaların da yalan olduğu şu hazan mevsiminde… 

Hiç sevenlerin bırakıp gimedimi seni şu hercai hazan mevsiminde soruyorum sana… 

Terk-i diyar olmuş şu kahpe dünya bilmiyor musun sen çiçekler bile bunun farkında… Üzerimde sadece bir afili yalnızlık vardı. Artık o da gitti seni terk ettiğim için… 

Ama ben artık terk ediyorum seni benim sevenlerimi tecridine koymadan şu hazan mevsiminde… İsyan ettim artık açmayacağım artık hiç bir mevsiminde… 

Temyiz ettim bütün dilekçeleri artık ve gerisin geriye gelmeyeceğim ben ve seni havale ediyorum şu şaçma ve gereksiz dünyaya… 

Söyle hâkim bey kim suçlu… Tecridinde beni benle yalnızlaştırmak isteyen ‘malum’ kişi mi? Yoksa tecridinde bile kalmak isteyen ben mi? Karar verin… 

Alıcı: HÂKİM BEY… (ARTIK BU HÂKİM BEY KİMSE…) 

 

 
Toplam blog
: 9
: 513
Kayıt tarihi
: 10.09.10
 
 

Pamukkale Üniversitesinde felsefe üzerine Yüksek Lisans eğitimi almaktayım. Artık felsefe, edebiy..