Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '13

 
Kategori
Mizah
 

Tencere tava 30 katrilyon

Tencere tava 30 katrilyon
 

-Hanımefendi suçunuz neymiş?

-Tencere tava çalmak.

-Kimden çaldınız?

-Kimseden çalmadım. Raziye hanımla, Mualla hanımla birlikte çaldık.

-Onlar nerede?

Bu esnada polis telsizinden anons geçer.

-"Merkez- 1221 tamam."

-"1221 dinlemede tamam ."

-"O tencere tava çalanları yakaladınız mı? Tamam."

-" Merkez burda hırsızlık yok züccaciyeci esnafı da dolandık kimseden tencere tava çalınmamış. Tamam"

-"1221 siz devriye gezerken yeni kanun çıktı. Sokakta tencere tavaya vuranları yakalayacaksınız. Tamam."

-"Anlaşıldı merkez. Tamam."

-Muhabir bey oğlum işte biziz bu tencere tava çalanlar.

-Alo! Abi beni polis merkezine gönderdiğiniz olay hırsızlık değil. Benim anneminde çaldığı gibi çalıyorlarmış. Haber niteliği yok.

Yine polis telsizi araya girer:

-"1221- Merkez. Tamam"

-"Dinliyorum 1221. Tamam"

-" Bu sokakta iki bin kişi topladık. Hepsi suç aletleri ile burda acilen araç gönderin tencereler için ayrı olsun. Tamam"

-" 1221 belediye ile görüştüm ellerinde araç kalmamış. Diğer toplanan tencere tava çalıcıları için görevlendirilmiş. Tamam"

-"Merkez bekliyecekmiyiz.Tamam."

-"Hayır sıraya sokup yürüterek getirin. Tamam."

-" Merkez marş söyletecekmiyiz. Tamam."

- " Malum marşın haricinde söylete bilirsiniz. Tamam."

Bir zaman sonra polis merkezinde:

-Arkadaşlar! Arkadaşlar! Sesizlik Müdürümüz konuşacak.

-Kıymetli mesai arkadaşlarım biliyorum yorgunsunuz tencere tava çalıcılarını yakalamak, getirmek, koordine etmek, ifadelerini alıp, savcılığa sevk etmek için bir yıldır uğraşıyorsunuz.

Evlerinizin yüzünü göremediniz. Gerçi az evvel haberlerde verdiler bu işler için bütçeden 30 milyon (eski rakamlarla katrilyon) para harcanmış.Daha ne kadar harcanır sayı her geçen gün artıyor bilinmez ama emin olun bu durum acil koordinasyon merkezi kanalı ile üst makamlara iletilecek. Bundan emin olun. Bakın basın neler yazmış:

"Serbest bırakılan tencere tava çalıcıları grup kurdular"

"Yeni müzik oluşumu dünyadan teklifler alıyor."

"Yeni meslekler üniversitelerde bölüm açtırdı"

 -Sayın müdürüm birde malum olan durum var.

-Hangisi?

- Olayların ilk anında "Çıkmaz sokakta" görevlendirilen ekip henüz dönmemiş.

-Neden?

-Efendim ilk üç marşı ezberletmişler lakin Annem beni yetiştirdi diye başlayan Eskişehir marşını ezberletememişler. Yolda uzun olduğu için...

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..