Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Tenimde can gibisin

Tenimde can gibisin
 

Düşlerimde arar dururum seni
Damarımda dolaşan kan gibisin
Aşkının narında yaktım yar teni
Sen benim tenimde bir can gibisin


Kendimi aradım bulduğum sensin
Uğruna saçımı yolduğum sensin
Sevdayla uykuya daldığım sensin
Sen benim tenimde bir can gibisin


Bir garip yolcuyum bu aşk yolunda
Yokluğun sızısı gezer kolumda
Hep adını andım her bir dolumda
Sen benim tenimde bir can gibisin


Sensiz tutmaz kolum kanadım telim
Ellerine üşür boş kaldı elim
Boynu bükük gezer yürekte gülüm
Sen benim tenimde bir can gibisin.


Bir deli sevda ki döner başımda
Nehirler coşuyor gözüm yaşında
Sensiz ölüm gezer gayrı kaşımda
Sen benim tenimde bir can gibisin


Dünya, aldanma derler faniye
Söz geçmez içimde şu divaniye
Seni yaşıyorum ben her saniye
Sen benim tenimde bir can gibisin


Dokunsam tenime ellerim yanar
Sevgi bulutlarım hep sana kanar
Yüreğim aşkına türaptır döner
Sen benim tenimde bir can gibisin


Gözlerim gözümde cana değiyor
Yokluğun ellere boynum eğiyor
Vurguniyim hayat bizden ağıyor
Sen benim tenimde bir can gibisin..

 

Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..