Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Tenine Deyen Suyu Bile Kıskanıyorum

Tenine Deyen Suyu Bile Kıskanıyorum
 

alıntı


Geçtiğin yolu, baş koyduğun yastığı, yattığın yatağı.

Bakışlarında olamadığım için baktığın her şeyi, her yeri kıskanıyorum.

Tenine dokunamadığım için, tenine deyen suyu bile kıskanıyorum

Güzel bakışlı sevgilim benim

Sevmeleri güzel sevgilim

Özledim be seni

Kokunu özledim

Gözlerimin içine içine doluşunu özledim

Saçlarımı okşamanı, parmaklarını saçlarımın arasında gezdirmeni özledim

Yanında olamamak çok beter.

Sensizlikte yüreğime bir hançer saplandı.

Özledikçe sanki hançer yerinden oynuyor ama çıkmıyor.

Anlayacağın daha bir açı veriyor

Özledim işte özledim

Canım demeni özledim

Ben canım diyince “canını yerim” demeni özledim

Canım, canım yanıyor şimdi

Yokluğunda canım yanıyor

Gözlerimi kapatıyorum, elimi uzatıp yanağını avucumun içine almak istiyorum

Baş parmağımla da gözünün altını okşamak istiyorum.

Yanında olduğumda hep yaptığım gibi.

Artık hayal etmek yetmiyor

Elimi uzattığımda gerçekten dokunmak istiyorum

Hep yaptığım gibi yüzünü avuçlarımın arasına almak istiyorum

Olmuyor olmuyor işte

Sen ben de yoksun

Kıskanıyorum her şeyi kıskanıyorum.

Ben yokken yaptığın her şeyi, ben yokken yanında olanları da

Öpemediğim dudaklarının arasından çıkan her kelimeyi her cümleyi, işittiğin sözü

Benim sesimi duymadığın her dakikayı her saniyeyi kıskanıyorum.

Bensiz, bensizlikle geçen her gününü kıskanıyorum…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..