Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Tepe takla

Suskunluğun da yazıya dökülebileceği mümkünse bir şiir oluşturmalıydım ondan. Ama istemiyorum şiiri. Susmayı da sevmiyorum. Ne çare ki o bende karar kıldı. Karanlık onun gölgesiydi, başımın üzerindeki alıcı kuştu yürek darlığıyla gelen. 

Cıvıltının sersemleşmeden geldiğini biliyorum artık, cıvıltımı yitirdim; Kahkahanın ilkel yükselişinden kopup avuçlarıma düştüm ve şıkır şıkır işleyen bir bilinçle zamanın insan düşmanlığını seyrettim. 

Dargınlığın tezatıyla anıldığından belli ki darılamadım da, dondum demek isterdim ama buna da izin vermedi zaman. 

"Ne isterdim" merakındaki zavallı küstahlıktan geçeli bin yıl oluyor. 

Keşke o filmleri yapmasalardı keşke. 

Tatlı buruklukların güvenle yaşam sevincine filiz verdiği, küçük kavgaların neşeyle bittiği filmlerin 

Sonsuz bir ovada -plato?-Çekildiğine öfkeliyim. 

İnsan düşmanıdır zaman 

Ama o yersizce gülümseten, köpüğümsü, tatlı filmler kandırmasa bizi de 

Koşmasak çarpacağımız duvara 

Şaka etmesek mesela 

Şaka öyküsel sonsuzların ellerinde cam olsa çınlasa da 

Yüreği hafifletmese de iyi düşlere benzemese 

Kötüdür iyi düşlerden uyanmak 

Dudağın kenarında bir gülümsemeyle ve yumuşacık bir solukla uyanmaktan kötüsü azdır 

Bir zaman diliminde bir yerlerde 

Bunları yazdım ben 

 

 
Toplam blog
: 44
: 412
Kayıt tarihi
: 13.01.11
 
 

Merhabalar ben bir kamu kuruluşunda görev yapmaktayım, yazmayı okumak kadar seviyorum. Ağırlıkla ger..