Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '15

     
    Kategori
    Müzik
     

    Tepki: Türkiye'nin Yeni Hip Hop Kralı

    Tepki: Türkiye'nin Yeni Hip Hop Kralı
     

    TEPKİ


    Tepki aslında yeni değil ama keşfi yani fark edilmesi bir çoğumuz için yeni. Hatta tanıtım yetersizliğinden ötürü ülke çapında tanınması bir süre daha alacak gibi görünüyor. 

    Tepki'yi bilenler bilir. Ayakları yere çok sağlam basan, aklı selim, dürüst ve gördüğü yanlışlardan lafını esirgemeyen ilginç bir kişiliktir.

    Onun için çok şey söylenebilir elbette ama ben onun en çok o hoş mimiklerini, giyim tarzını, gülümsemesini, ritim duygusunu, kedilerini ve kalbini seviyorum.

    Müziği ile tanışmak isteyenler onu bizatihi kanalından izleyebilir.

    Tepki Maze / Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC-t19qiLC5slAW5cvSzXrag

    En sevilen şarkılarıysa: 78 bin tıklanmayla Nefesini Tut ardından Şehir Efsanesi, Gece Mavisi, Cesaretin Yok, Bu Oyun Aynı, Bunu Duy, Kumar, Çok Erken, Hepsi Aynı, Yalan veee... Tanju Okan'ın Kadınım parçasının coverı ile bir Ayten Alpman coverı olan Biz ve Kalanlar. Benim favorim ise Sarmaşık. Tavsiye ederim. Gördüğüm en güzel aşk parçalarından biri...

    Müzik Geçmişi ise şöyle: İsterseniz kendi ağzından dinleyelim...https://youtu.be/gt-q-wOs1bI

     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 82
    Kayıt tarihi
    : 11.05.15
     
     

    İstanbul Üniversitesi ..