Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Tepkisizsiniz, duyarsızsınız, insan mısınız?

Tepkisizsiniz, duyarsızsınız, insan mısınız?
 

Yeni hedef. Sıkıysa! http://tr.wikipedia.org


Çok bereketsiz bir hafta!

Hem satışlar düşük, hem yazılar az okundu. Sıkıcı!

Yarışmaya katılmadan, Haldun Taner öykü ödülünü kazanır diye içten içe umutlandığım “ Tombul sinek ve Singapur Osman” başlıklı; Türkiye ve dünya gündemini yakından ilgilendiren yazım sadece 75 defa okundu. 8 yorum aldı!

Bu yazıyı kaleme alabilmek için altı ay boyunca araştırma yaptım. Kanlı gözlerle uykusuz geceler geçirdim!

Yuh size!

Alayınız, topunuz tepkisizsiniz!

Duyarsızsınız!

Dünyadan haberiniz yok!

Anca karnınızı doyurmayı düşünüyorsunuz.

Şimdi;
“Kamasutrayı, Taoyu bilenler ayağa kalksın” diyeceğim Bir kişi kalkacak O da Ömer Şerif!

Havlucan, Zerdeçal, Zencefil karışımı ne işe yarar diye soracağım. Sadece Rıdvan ağabey bilecek. Sayılmayacak! Milliyet Bloğa üye değil!

Ya keçiboynuzu pekmezinin insan vücuduna olan yan etkileri.. Hıııı?

Aranızda bir sürü doktor var.

Bilsinler bakalım..

Benzemez bu işler hasta daha “selamünaleyküm” dediği zaman “Garip’in” yazmaya.

Öyle hikâye anlatmayla, sinemaya gitmeyle, kitap okumayla olmaz bu işler!

Toplumun kanayan yarasını tespit edeceksin, teşhisi koyacaksın, tedavi edeceksin, arkasından gönül rahatlılığı ile yastığa vuracaksın kafanı, koyunları saymadan uyuyacaksın!

Yeni kararlar aldım kendimce;

Artık tavuk resmi koymuyorum Bloğa.

Bu eylemin tecavüzcülere hedef göstermekten farksız olduğunu anladım bu sabah!

Bakınız bugünkü habere: “ Tavuğa tecavüz 900 Ytl

Resmi karartmışlar. Maksat tavuk tanınmasın...

Tanıdım ben o talihsiz tavuğu! Bildim!

Bizim kümesin en popüler, en randımanlı yumurtlayan tavuğuydu o!

İçinizden birinin tavuğuydu!” diyorum ve soruyorum; Nerdesiniz duyarlı kalemler? Nerdesiniz tepkili insanlar?


Bu bir mizah yazısıdır!!!


Konu ile ilgili haber: http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=510543&Date=28.03.2008&ver=72

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..