Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '13

 
Kategori
Astroloji
Okunma Sayısı
1916
 

Terazi burcunda Yeni Ay ve burçlara etkisi

Terazi burcunda Yeni Ay ve burçlara etkisi
 

05 Ekim 2013, Terazi burcunda Yeni Ay ve burçlara etkisi…

Saat 03.35’de Venüs’ün evinde gerçekleşecek bu yeni ay bizi biraz zorlayabilir. Stresli açılar var her şeyden önce yeni ay günü gökyüzünde.

Terazi burcunun yönetici gezegeni Venüs Akrep burcunda ve Mars ile sert etkide olacak. Aynı zamanda 11 derecede olacak olan bu Yeni Ay’da Plüton ve Uranüs T-Kare açı kalıbı aktifleşecek gökyüzünde.

Ayrıca, Terazi burcunun yücelme yöneticisi olan Satürn’de Kuzey ay düğümü ile Akrep burcunda ve bize kadersel olaylar yaşatacak gibi duruyor.

Özellikle Öncü gruplar, bu yeni Ay’ın öncü grupta olması sizi biraz daha fazla ilgilendiriyor. Yeni ve kadersel yön değişimleri yaşayabilir,  Koç -Terazi – Yengeç ve Oğlaklar.

Yeni Ay’ın öncü grupta olması, kadersel değişimlerin de ani ve beklenmedik olmasına sebep verebilir yani atak, ani ve hızlı değişimler olacaktır kimimiz için.

Her ne kadar etkiler sert bile olsa, siz eğer maneviyatı maddeden üstün görürseniz ve dünyevi hırslarınız çok baskın değilse bu Yeni Ay sizi çok etkilemeyecektir. 

Evet, Yeni Ay demek yeni umutlar demektir, bizde öyle yapacağız yaşayacağımız kadersel olaylar olabilecektir, kabul etmeyi ve teslim olmayı öğreniyoruz zaten. Buna uygun düşünürsek eğer, aslında her Şer’de bir hayır vardır diyebiliyorsak, değişim ve dönüşümleri kolay kabul eder ve yeni olana yelken açabiliriz.

Şimdi burçlara göre etkisine bakacak olursak eğer.

( Yükselen burç önemli unutmayın )
 

Koç ve Yükselen Koç:

İlişkiler hanenizde olacak yeni ay ve burcunuzda olan Uranüs ile tam karşıt açıda gerçekleşecek. Kariyer hayatınızda ani değişim yaşayabilirsiniz. Evinizde rahatlamayı seçeceğiniz bir yeni ay bu, bu yeni ay size bir ilişki de getirebilir, mevcut ilişkiniz varsa özgürleşme ihtiyacınızda açığa çıkabilir. İş ile ilgili konudaki gerilimi eşiniz veya yakın dostlarınız üzerinden yaşamayın derim, kendinizi de hırpalamayın.  Huzuru evde arayın, evde olmak iyi hissettirecek size kendinizi.  

Boğa ve Yükselen Boğa:

Günlük rutini etkileyen yeni başlangıçlar yaşayabilirsiniz. Öncelikle iç dünyanıza yöneleceksiniz diyebilirim. Bir süredir zaten Uranüs’ün özgürleşme isteği devrede, ruhsal olarak size ağır gelen yüklerden kurtulmak ister gibi birçok yükselen boğa ve yen ay ile günlük hayatınızda önemli adımlar atabilirsiniz. Boğalar kararlar alıyorlar, bu kararlar kimileri için yeni sorumluluklar olabilir, kimileri için de yol ayrımları olacak. Şanslısınız hayatınızda size destek olacak dostlarınız var. Ayrıca bu yeni ay ile birlikte kim dost kim düşman farkında da olursunuz.  İş hayatınızda bir bitiş de yaşayabilirsiniz, ortaklıklar gözden geçiyor.

İkizler ve Yükselen İkizler:

Beklenmedik sürpriz harcamalar olabilir, yatırım konusunda temkinli olun derim.  Bekar İkizlere aşk gelebilir bu yeni ay’da ama biraz zorlu bir aşk olabilir bu. Öncelikle var olan ilişkiniz sorunlu ise bitmesi söz konusu olabilir. Ve bu durum sizleri fazla para harcamaya, seyahatlere yönlendirebilir. Böyle bir durum karşısında daha mantıklı düşünmenizi önerebilirim. Aynı zamanda yeni aşklara da yelken açacaksınız. Dediğim gibi yatırım ve yeni aşk’lar konusunda yenilenme olacak sizler için.

Yengeç ve Yükselen Yengeç:

Ev hayatınızda, hanenizde oluyor yeni ay ve kariyer hayatınıza da etki yapacak, ani beklenmedik değişimler yaşayabilirsiniz bu alanlarda. Burcunuzda bulunan Jüpiter şanslı fırsatlar getirecektir ama dediğim gibi bu yeni ay’da Uranüs etkisi de söz konusu, bu yüzden belki de çok hazırlıklı olmadan, zamanından önce yaşamanız gerekebilir bazı değişimleri. Bu arada çocuklar konusu gündemde birçok anne ve baba olan yengeçlerin. Kendinize vakit ayırmaya ihtiyacınız var.

Aslan ve yükselen Aslan;

Yeni projeler gündemde kimi aslanlar için, yeni ay size yeni projenizin alt yapısını hazırlamanız konusunda destek verecek. Yeni fikirleriniz doğacaktır bu yeni ayda, maddi anlamda destek sağlayacak yeni fikirler olacaktır hayatınıza katacağınız. Zihniniz sürekli meşgul bu proje her neyse. Uranüs size sürpriz seyahat getirebilir, planlarınızı ertelemek durumunda kalabilirsiniz. Kardeşler ile ilgili bir konuda bir gelişme yaşanabilir ani ve beklenmedik bir şekilde. Beklenmedik ani misafirler ile ilgilenmek durumunda kalabilirsiniz ayrıca. Aslında sizin en çok ihtiyacınız olan şey belki de gerçekten yalnız kalmak ve projelerinizle ilgilenmek.

Başak ve Yükselen Başak:

Finansal anlamda bir sürpriz yaşayabilir birçok başak, destek geliyor sanki uzun zamandır beklenen destek bu yeni ay ile birlikte gelecektir. Kredi çekmek istiyorsanız yeni ay sonrası uygun yani ayın 6 veya 7si diyebilirim. Güzel olumlu görüşmeler ve imzalar atılıyor sanki.

Yakın çevre iletişimine dikkat edin ayrıca. Yoğun bir dönem Başaklar için.

Terazi ve Yükselen Terazi:

Her şeyi değiştirmek ister gibisiniz, ev ve iş özellikle değişim enerjisi yeni ay sonrası açığa çıkacaktır. Siz eğer bu değişime direnirseniz belki de kader cilvesi ile yapacaktır değişimi, bir bitiş yaşatacaktır yeninin gelmesi için. Ayrıca yeni ay aşk evinize de göz kırpıyor, yeni bir başlangıç yaşabilir bu konuda da. Belki de hiç yaşamam dediğiniz bir ilişki başlar hayatınızda veya hiç ayrılmam dediğiniz ilişkiniz bitebilir. Satürn maddi anlamda sıkıştırmaya devam ediyor sizi, ihtiyaçlar ile birlikte değişim istiyorsunuz, yeni ay yeni dileklere de açıktır, harekete geçme zamanları gelmiş sizler için.

Akrep ve Yükselen Akrep:

Ruhsal dünyanızda yeni ay doğuyor, sanki iç dünyanızda birçok kararın temel taşları atılacak. Her şeyden önce burcunuzda bulunan Satürn sizi sorumluluk konusunda bayağı sıkıştırıyor, evet haklısınız ama sizde boş durmuyorsunuz, temkinli adımlar atıyorsunuz. Burcunuzun yönetici gezegeni sizi biraz sosyalleştirmiş olsa gerek seyahatler veya arkadaş ortamları gibi, çok konsantre olduğunuz bir dönem yaşamadınız ama bu yeni ay biraz içinize dönmek isteyebilirsiniz. Kendinize ve önceliklerinize vakit ayırmak istiyorsunuz, sağlık konusunda kontrollerinizi ihmal etmemeniz gerektiğini hatırlatmak istiyorum.

YAY ve Yükselen YAY:

Gezgin Yay’lar boş ver her şeyi gezelim tozalım diyorlar sanki. Burcunuzun yönetici gezegeni olan Jüpiter zaten çok rahat ettiği bir alanda ve ruhsal dünyanızı destekler nitelikte. Her ne kadar zorlu bir süreç yaşıyor bile olsa Yay’lar iç dünyanızda biliyorsunuz ki bir güç var ve gelip sizi korur, kollar. Aslında haksızda sayılmazsınız, Jüpiter desteği üzerinizde, sizde dostlar, arkadaşlar hanenizde olan yeni ay ile yeni çevrelere girersiniz. Bekar Yay’lar ani beklenmedik bir aşk yaşayabilirler. Ayrıca ekonomik olarak temkinli gidin derim, her ne kadar gökyüzünde Jüpiter ve Satürn olumlu kontağı olsa da, maddi anlamda ani beklenmedik değişimler söz konusu olabilir.

Oğlak ve Yükselen Oğlak:

Bana kalırsa sürpriz bir iş değişimi veya ev değişimi yaşayabilir Oğlak’lar. Burcunuzda bulunan Plüton sizi zaten değiştirip dönüştürüyor ve siz de zaten değişime açıksınız artık. Değişim olsun istiyorsunuz, hadi bakalım olsun bu değişim, dediğim gibi kiminiz iş kiminiz ev değişimi yaşar. Yeni ay sizin için sürpriz başlangıçlar saklıyor, belki de değişimi hiç ummadığınız alanda yaşarsınız.

Dost çevrelerden destek alıyor olacaksınız bu değişim her neyse.

Kova ve Yükselen Kova:

Kariyer konusundaki kısırdöngü sizi fazlası ile bunaltmış durumda uzunca bir süredir, kendiniz ile ilgili ciddi kararlar aldıracak bu yeni ay size. Yakın bir dost ile bir gerilim yaşayabilirsiniz, sizi anlamadıklarını düşünebilirsiniz, yapacağınız sürpriz başlangıç belki de kimsenin beklemediği yönde olacaktır. Kendi kararlarınızı almaya başlıyorsunuz artık, değişim enerjisi verecek bu yeni ay size. Öncü ve dost burç terazide olacak olan bu yeni ay belki de en çok size iyi gelecektir.

Balık ve Yükselen Balık:

Miras olabilir, bir mal paylaşımı olabilir, bununla ilgili konular gelecek sanki gündeme. Biraz gerilimli de olsa bir fırsat olacaktır bu konu her neyse. Maddi konular kafanızı kurcalıyor sizin,  hesap kitap yapıyorsunuz. Beklenmedik bir mal paylaşımı olabilir bu yeni ay’ın size sürprizi, beklediğiniz para veya yatırım her neyse gelecektir, fakat gökyüzündeki gerilimli açı belki sonuçlanmasını beklediğiniz konu her neyse gecikmesine de neden oluyor olabilir. Biraz sabır ve sağduyulu olmanız gereken dönemler. Satürn ve Jüpiter desteği üzerinizde, dolayısı ile olayları akışına bırakın, yeni ay yeni istediğiniz her meyse size getirecektir, er veya geç size ait olan size dönecektir.


Yeni Ay’ın sizlere güzel başlangıçlar getirmesini diliyorum.

Her şey gönlünüzce ve şans yıldızı sizinle olsun.

Berna Atay

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
 
Toplam blog
: 14
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 3379
Kayıt tarihi
: 30.08.13
 
 

Astroloji sevdalısı olarak, yazılarımı sevgili Milliyet Blog okurları ile de paylaşmak istedim. ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster