Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Terbiyesiz mi Saygısız mı?

Daha ağır, diye soracaktım; başlık sığmayınca…

Deseler hiç umurumda olmaz da bana ne terbiyesiz ne de saygısız dendi.

Ben bedenim, ruh değil, bedenime yapılan hakaretleri hakaret sayarım. Beni gıcık bulan biri(Hani haksız da değil biraz öyleyim) k...ıma tekme atmıştı, ben de ona attım ama yanlış yerde atmışım bayırdan yuvarlandı, maalesef sırtımda yukarı çıkarmak yine bana düştü, bileydim tekme atmazdım, kaba yerim çok acıdı ama!

Terbiye kendim için, saygı karşıdaki için…

İkisi de ağır değil aslında ama toplum benim gibi düşünmüyor, bu önemsiz kavramlar bazıları için çok önemli. Değerlendirmem kendimi onların yerine koyarak olacak.

Saygı davranış, terbiye biraz hal durum. Saygılı olursam iyi adam derler ama terbiyeli olursam bu görünüşüme yansır; hatun tavlar, iş kaparım icabında.

Toplumun faydasına işlere biraz mesafeliyim, karım varsa dağları delerim, üç kuruş için taklalar atarım. Bunlar biraz bana boş iş gibi geliyor!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..