Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tercih de Bir Nevi Kuraldır

Kural koymaya devlet de sıcak bakmıyor artık.

Bilmiyorum düşünülür mü mesela bir konuda insanlar tercihlerini bir şekilde kullanma eğilimindelerse düzenlemeyi de bu doğrultuda yapmak iyi olur.

“Bu yerin halkı akşamları denize girer” E madem öyleyse ben de buna göre düzenleme yaparım.

“Ben devletim, benim dediğim olur, halk devletin koyduğu kurallara göre yaşayacak filan” Boş laf bunlar… Halklar istedikleri gibi yönetilmeyi hak ederler.

Yok kurallar genele göre yapılırmış, birileri başka türlü davranırsa ne olacakmış… Geneldir geneli ilgilendirir diye okumuş ve bu nedenle kuralı sevmemiştim.

Artık insanlar kendi kurallarını kendileri koyuyorlar; bu nedenle kurallar yerine tercihleri dikkate alabiliriz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..