Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

06 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Tereci

Tereci
 

Keşke herkes böyle safane bakabilse


İKİNCİ KIRIK

Böylede kırılmaz ki

Neden ayrıldı ocağından

Sana geldi ana kucağından

Demedin

Kıymetim bilseydin eğer

İtmezdin beni

Belli bana verdiğin değer

Zamanın yokmuş meğer

Haller tutarsız, sözler umarsız

Gönlümün umudu, umudumun onuru

Özü sözüdür sandım, inandım

Demek ben bir koca yalandım

Sanma sen ustasın ben çırak

Eski çamlar oldu bardak

Bu yolların sonu yok bırak

Gelde bak duruyor durak

Sanma bana gaz veriyorsun

Aslında sen eriyorsun

Fazla söze ne hacet

İkinci kırık, belki üçüncü

Asıl bunun gülüncü

Uyanıklık bilinci

Sanma bir ben tereci

Şimidi herkes tereci
 

Cebirin Defteri 06. Şubat.2015 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..