Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Terence Trent D'Arby Rain

Terence Trent D'Arby Rain
 

 

*Kendime*

Yağmur

Delice

İnadına

Tevellüt eskiyor

Aman olmam dedikçe, ana baba kılıklı söylemler dilimizde

Nerde o eski havalar, demek isterken bir yan

Diğer yan, içine ettiniz dünyanın bu daha iyi günleriniz sus otur diyor

Aniden patlayan gök

Aniden kararan  hava

Çıldırasıya  bir yağmur

O an, manyakça bir rain şarkısı dilime takıldı

Çocukluktan kalma

Rain, rain, rain....

İnatla ve ısrarla aradım

Buldum

Dinledim

Oooo, öyle yerlere gittim ki,

Bir  süre daha kalmak istiyorum

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..